• صفحه اصلی
  • >
  • گفتگو
  • >
  • گردهمایی رابطین استانی گروه‌های جهادی حوزوی و دانشجویی

گردهمایی رابطین استانی گروه‌های جهادی حوزوی و دانشجویی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل علیخانی مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه در گفت و گویی به بررسی اهمیت ارتباط گروه های جهادی کشور اعم از دانشجویی و حوزوی پرداخت و گفت: یکی از فرمایشات مقام‌ معظم رهبری در پیام ۹ ماده‌ای ایشان به گروه‌های جهادی در مرداد سال ۱۳۹۸ این بود که به ارتباط گروه‌های جهادی با یکدیگر بپردازید؛ دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه این مهم را در سطح گروه‌های حوزوی در مقیاس استان با تشکیل مجامع استانی دنبال می‌کند.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

نشست مشترک دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزوی و معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی

وی افزود: یکی از عرصه‌های مهم ارتباط بخشی، بسترسازی برای تعامل گروه‌های جهادی دانشجویی و حوزوی است که از ابتدای سال ۱۴۰۱ با تشکیل جلسات ستادی بین دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه های علمیه و معاونت عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور دنبال شده است؛ برنامه‌ریزی برای برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی رابطین استانی این دو جریان جهادی کشور از ۸ تا ۱۰ تیر سال جاری در مشهد مقدس یکی از نتایج این جلسات می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیخانی به برشمردن اهداف برگزاری نشست مشهد پرداخت و خاطرنشان کرد: در کنار آشنایی رابطین استانی گروه‌های جهادی حوزوی و دانشجویی با یکدیگر، برنامه‌ریزی برای اقدام مشترک این دو مجموعه در فضای گفتمان سازی حرکت‌های جهادی نیز از دیگر اهداف این نشست است.

وی برنامه ریزی برای اعزام طلاب جهادی به اردوهای گروه‌های دانشجویی در راستای جهاد تبیین را اصلی‌ترین موضوع مورد نظر در نشست مشهد دانست و گفت: امید داریم که به حول و قوه الهی پس ‌از برقراری تعامل بین رابطین استانی گروه‌های جهادی دانشجویی و حوزوی زمینه برای برگزاری آموزش‌های مهارتی و کاربردی و همچنین عملیات جهادی مشترک در طول سال فراهم شود.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه تصریح کرد: نشست مشهد آغازی است بر راه پربرکت هم افزایی گروه های جهادی حوزوی و دانشجویی که در کلام حضرت امام(ره) تأسیس بسیج دانشجو و طلبه در یک روز نشان از اهمیت همکاری این دو صنف پیش‌ران انقلاب اسلامی در عرصه جهادی است.

وی در پایان با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در نشست هم‌اندیشی رابطین استانی گروه های جهادی حوزوی و دانشجویی گفت: در مجموع از افراد استانی و ستادی ۹۰ نفر از سراسر کشور در این نشست شرکت خواهند داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *