• صفحه اصلی
  • >
  • یزد
  • >
  • گروه‌های جهادی تخصصی مشاوره اسلامی در استان یزد تشکیل می‌شود

گروه‌های جهادی تخصصی مشاوره اسلامی در استان یزد تشکیل می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، حجت الاسلام مهدی قره چاهی با تقدیر از جهادگران و گروه های جهادی استان یزد، اظهار داشت: ۱۹ گروه جهادی استانی در سامانه و اطلس جهادی ثبت شده است و تا پایان سال سایر پایگاه ها نیز باید در سامانه ثبت شوند.

وی افزود: ۴۰ پایگاه بسیج طلاب در سراسر استان یزد فعال هستند و هر پایگاه باید دارای یک گروه جهادی باشد و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ این امر محقق شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد، با اشاره به رزمایش جهادگران فاطمی در استان، گفت: در رزمایش هفته گذشته، تعداد هفت نفر از برادران و چهار نفر از خواهران به همراه دیگر گروه های جهادی به شهرستان های خاتم و مروست اعزام شدند.

حجت الاسلام قره چاهی درباره فعالیت طلاب اعزامی به این دو شهرستان، اظهار کرد: طلاب اعزامی با حضور در مساجد، پایگاه های بسیج و نماز جمعه شهرستان های خاتم و مروست به مشاوره مراجعه کنندگان پرداختند.

وی ابراز کرد: پس از حضور طلاب جهادی در رزمایش اخیر شهرستان های خاتم و مروست، با حمایت فرمانداران این دو شهرستان از طلاب علاقه مند به عضویت در گروه های تخصصی مشاوره اسلامی، خرداد ماه امسال ثبت نام می شود و پس از آموزش تخصصی و کسب توانایی و مهارت لازم فعالیت خود را آغاز می کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد، از تصمیم بسیج طلاب برای تشکیل گروه های جهادی تخصصی مشاوره اسلامی در همه شهرستان های استان در آینده ای نزدیک خبر داد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *