دسته: آخرین اخبار

مقبولیت طلاب در جامعه در گرو سه اصل علم، عمل و تحمل سختی‌ها است

در روز دوم این اجلاسیه در خدمت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رستم‌نژاد معاون آموزش حوزه‌های علمیه، جناب آقای مفرد عضو شورای عالی جهاد ریاست جمهوری و حجت الاسلام و المسلمین مرادی مدیر مدرسه امام خمینی (ره) بوده و از مطالب ارزشمند آنان استفاده شد.

نحوه فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و شیوه تعامل و پشتیبانی از گروه‌های جهادی

جناب آقای وحید کمرروستا نائب رئیس بنیاد برکت پیرامون چگونگی بهره‌وری گروه‌های جهادی و تعامل آن‌ها با این دو سازمان در راستای محرومیت‌زدایی و پیش‌برد اهداف آن‌ها مطالب ارزشمندی را بیان فرمودند.

کار جهادی با عشق انجام می‌شود نه با تکلیف

در آغاز این اجلاسیه حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای فرخ فال قائم مقام حوزه‌های علمیه بیانات ارزشمندی را خطاب به مسئولین استانی و شهرستانی گروه‌های جهادی و حوادث غیر مترقبه ایراد نمودند.

افتتاحیه سومین اجلاسیه مسئولین استانی و شهرستانی گروه‌های جهادی و حوادث غیر مترقبه

این اجلاسیه با حضور ۳۰ نفر از مسئولین استانی و شهرستانی گروه‌های جهادی و حوادث غیر مترقبه، از امروز (سوم، مرداد، 1403) صبح برگزار و تا فردا (چهارم، مرداد، 1403) ادامه دارد.

در فعالیت‌های جهادی موازی کاری نشود

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در توصیه‌ای به گروه‌های جهادی، گفت: با شناسایی نقاط قوت و ضعف، بازتعریفی نسبت به اولویت‌های کاری انجام دهید تا موازی کاری صورت نگرفته و ظرفیت‌های خالی در کشور تکمیل گردد.

جهادگران در کنار خدمات جهادی، مردم را در مقوله فرهنگی و سیاسی رشد دهند

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عصر امروز در نشست گروه جهادی یاوران ولایت استان بوشهر اظهار داشت: دو بال خدمت و هدایت در کنار یکدیگر باعث پیشرفت جامعه می شود.

لزوم حضور طلاب و روحانیون جهادی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی از تمامی اقشار و معاونان و اساتید و مدیران مدارس علمیه و نهاد های حوزوی خواستار ورود جدی و جهادی در عرصه انتخابات شد.

همایش گروه‌های جهادی فعال و مجمع جهادگران شهرستان بابل برگزار شد

همایش گروه‌های جهادی فعال و مجمع جهادگران شهرستان بابل با حضور جهادگران حوزوی برگزار شد.

قدسیت لباس روحانیت به خدمتش است

تولیت حوزه علمیه ولایت با بیان این که قدسیت لباس روحانیت به خدمتش است، گفت: شهید رئیسی تبلور این معنا شد، برای ما افتخار است که گفته شود این روحانی خادم ملت است، این بزرگترین مدال افتخار برای جامعه روحانیت است.