• صفحه اصلی
  • >
  • استان ها
  • >
  • ۶۴ گروه جهادی در شهرستان نیر برای خدمت‌رسانی به مردم سازماندهی شدند

۶۴ گروه جهادی در شهرستان نیر برای خدمت‌رسانی به مردم سازماندهی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، سرهنگ محرم بنیادی در ستاد کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نیر در محل فرمانداری این شهرستان گفت:۶۴ گروه جهادی در شهرستان نیر سازماندهی شده‌اند که در قالب محرومیت زدایی ، اردوهای جهادی ، حرکت جهادی در بحران‌ها و طرح جهاد روشنایی خدمات رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نیر افزود: به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در کشور، جوانان در امر خدمت‌رسانی به محرومین پیشتاز هستند و از یکدیگر سبقت می‌گیرند و امروز این روحیه ایثار و جهاد در گام دوم انقلاب باید تقویت شود.

بنیادی ادامه داد: تحقق عدالت و پیشرفت همه جانبه از شعارهای اصلی انقلاب است و گروه‌های جهادی در این راستا حرکتی سریع دارند و در همه میدان‌های خدمت رسانی حضوری فعال و البته گمنامانه دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج نیر در راستای تحقق شعار سال بیان کرد: در سال‌جاری با توجه به شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی برنامه‌ریزی‌های هدفمند در این راستا انجام شده که یکی از بسترهای فعالیت،  صندوق قرض الحسنه سازماندهی شده در شهرستان نیر  است ضمن اینکه در راستای تحقق شعار سال همه توان و ظرفیت را پای کار خواهیم آورد.

سرهنگ بنیادی در ادامه به ایجاد اشتغال در شهرستان هم اشاره کردو افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی ۱۰ کارگاه اشتغالزایی سال گذشته  در شهرستان نیر توسط بسیج سازندگی با ارائه ۳ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شده است

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در نیر گفت: سال گذشته در شهرستان نیر ۲۲ پروژه محرومیت‌زدایی با هزینه کرد ۱۰ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی ، گروههای جهادی و خیرین سال گذشته اجرایی شد.

همچنین دراین جلسه شهرام محمدی سرپرست فرمانداری نیر با تاکید بر نقش و اهمیت فعالیتهای بسیج سازندگی و اجرای پروژه های محرومیت زدایی از سوی آن، از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا در اجرای این پروژه‌ها بسیج سازندگی شهرستان را یاری کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *