• صفحه اصلی
  • >
  • فارس
  • >
  • امام جمعه شیراز: نخبگان جهادگر برای حل مشکلات تولید ورود کنند

امام جمعه شیراز: نخبگان جهادگر برای حل مشکلات تولید ورود کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در نشست صمیمی جمعی از مسئولین گروههای جهادی با استقبال از دغدغه ها، مطالبات و پیشنهادات جهادگران، اظهار کرد: در جامعه وقتی بخواهیم به صورت ایده آل وضعیت معیشت و زندگی مردم را سامان دهیم باید بخش.های مختلف در آن جامعه فعال باشد که یکی از مهمترین بخش ها مسئله تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: انتظار داریم گروه های جهادی برای ورود تخصصی به مسئله تولید تأکید بیشتری داشته باشند. بنابراین می شود از توان گروه‌های جهادی در عرصه تولید استفاده کنند اما باید با مطالعه و با دانش اقدام شود.

دژکام افزود: تا مسئله تولید را حل نکنیم نمی توانیم مشکلات جامعه بویژه در حوزه اقتصاد را حل کرد که در این بین دولت نقش عمده و اصلی را دارند.

امام جمعه شیراز بیان داشت: اقدام گروه های جهادی در عرصه های مختلف؛ نوعی ایجاد تاب آوری اجتماعی در جامعه است، این به معنی حل اساسی مشکل نیست بلکه اقداماتی می باشد که فرصت را مهیا می کند تا دولت اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به گرانی در جامعه گفت: ضعف در بخش تولید و فساد در بخش توزیع عامل گرانی است و این باید به گونه ای حل شود و انتظار می رود نخبگان جوانان جهادگر به این مساله ورود کند و باید بدانند پرسش اصلی کجاست و چه میدانی در اولویت اصلی و بدان ورود کنند و مشغول کار مهمتر شوند.

آیت الله دژکام عنوان کرد: لازم است جهادگران با محوریت بسیج سازندگی در کمیسیون محرومیت زدایی شورای شهر شیراز نقش آفرین باشند و بستر حضور را شورا و بسیج سازندگی فراهم کند.

امام جمعه شیراز ضمن تشکر از فعالیت های بسیار گسترده و موثر گروههای جهادی گفت: بسیج سازندگی بستر حضور مرا در اردوهای جهادی فراهم کند تا ارتباطات فیمابین بیشتر شود و اطمینان دادند حضور جهادگران بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه فراهم گردد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *