اردوی جهادی پزشکی در قرچک برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، سرهنگ پاسدار صمد سلطانی اظهار داشت: این اردوی جهادی به همت حوزه مقاومت بسیج ۵ امام حسین (ع) و گروه‌ جهادی دانشگاه شاهد در منطقه باقرآباد برگزار و خدمات تخصصی رایگان به نیازمندان ارائه شد.

وی افزود: در این اردوی جهادی و در حوزه زنان و زایمان، متخصصین ناباروری، مامایی و بیماری‌های زنان و زایمان به صورت رایگان بیماران نیازمند شناسایی شده را ویزیت کرده و اگر بیماری به آزمایش تخصصی نیاز داشت، در همان محل برپایی اردوی، از فرد آزمایش مورد نظر پزشک انجام و در کمترین زمان جواب ارائه ضمن این که داروی مورد نیاز بیماران نیازمند نیز به صورت رایگان در محل برپایی اردوی تامین شد.

فرمانده سپاه قرچک اضافه کرد: با هماهنگی به عمل آمده، پزشک فوق‌تخصص ناباروری از مؤسسه رویان در این اردوی جهادی به صورت داوطلبانه شرکت کرده بود و تعداد زیادی از مراجعین را تحت درمان قرار داد که برخی از افراد برای تکمیل روند درمان به بیمارستان ارجاع شدند.
سلطانی خاطرنشان کرد: در حوزه شنوایی و بینایی سنجی که در مرکز دیگری انجام شد، بیماران نیازمند پس از انجام غربالگری در صورت نیاز به عینک، به مرکزی که در محل برپایی اردو تشکیل شده بود مراجعه کرده و عینک رایگان دریافت می‌کردند.
وی یادآور شد: قرار بود که این اردو تا ساعت ۱۶ روز جمعه ادامه داشته باشد که به دلیل استقبال بی‌نظیر مراجعین، پزشکان تا پس از افطار نیز پذیرای مردم بوده و خدمات تخصصی به مراجعین ارائه کردند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *