اردوی جهادی ۱۰ شب ۱۰ مسجد در استان اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، مصطفی آمون روز سه‌شنبه با اعلام این خبر گفت: این اردو به همت معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای برپایی ایستگاه‌های آموزشی، مشاوره سلامت، پایش قند و فشار خون است.

وی افزود: اردو از امشب تا ۲۹ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱ و ۳۰ تا ۲۲ و ۳۰ در کانون‌های منتخب شامل منتظران نور، جوانان بنی هاشم، شهید نونهال، حضرت رقیه (س)، رسول اکرم (ص)، یوسف زهرا، بقیه الله (عج)، بشارت، آیت‌الله بهجت و یاران اباعبدالله (ع) به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: حضور پزشکان، پرستاران و مشاوران جهادی دانشگاه علوم پزشکی در این اردوی جهادی انتظار می‌رود زمینه را برای ارائه خدمات مختلف در مناطق محروم فراهم کند.

وی اضافه کرد: امید می‌رود با همکاری و همدلی فعالان کانون‌های مساجد در زمینه اطلاع‌رسانی بتوان خدمات پزشکی و مشاوره‌ای مناسبی به اهالی محله‌های مناطق محروم در استان اردبیل ارائه شود و این برنامه مقدمه‌ای برای همکاری بیشتر فعالان کانون‌های مساجد با بسیج دانشگاه علوم پزشکی برای برپایی اردوهای جهادی باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *