• صفحه اصلی
  • >
  • مرکزی
  • >
  • امام جمعه اراک: طلاب جهادی نقش موثری در سنگر مبارزه با کرونا داشتند

امام جمعه اراک: طلاب جهادی نقش موثری در سنگر مبارزه با کرونا داشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی افزود: روحانیون به خصوص طلاب جهادی استان علاوه بر استفاده از ظرفیت منبر در جهت فرهنگ‌سازی چگونگی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حمایت از آسیب دیدگان اقتصادی کرونا به صورت مستقیم وارد میدان شدند و دوشادوش اقشار مختلف مردم در مبارزه با کرونا تلاش کردند.

وی ادامه داد: طلاب جهادی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و شناسایی نیازمندان، بسته های معیشتی و بهداشتی را تهیه و در بین آنان توزیع کردند و از طرفی هم این قشر برای غسل درگذشتگان کرونایی، با هماهنگی مسئولان پزشکی، آرامستان‌ها و سایر نهادهای مرتبط استان وارد عمل شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: طلاب و روحانیون استان مرکزی در طول شیوع ویروس کرونا علاوه بر خدمت‌رسانی به مردم استان، به استان‌های دیگر نیز اعزام و در تمامی بخش‌های به مردم خدمات‌رسانی کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: روحانیت همواره در هر زمینه‌ای که امکان خدمت وجود داشته حضور موثر داشته و باعث افتخار اسلام و انقلاب بوده است.

امام جمعه اراک افزود: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی مقابله با اسلام انگلیسی و تفکر داعش گونه است و نقش طلاب و روحانیون در این مسیر برجسته‌تر از دیگر اقشار جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: اخلاص در عمل مهمترین ویژگی طلاب و روحانیون است و دلیل ماندگاری بزرگانِ بی شماری همچون آیت‌الله بروجردی و شهید بهشتی اخلاص در عمل است، بنابراین طلاب و روحانیان باید نسبت به این مسئله مهم توجه داشته باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *