فعالیت ۱۱۵ گروه جهادی طلاب و روحانیون در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی در جلسه اعضای شورای پایگاه بسیج مدرسه علمیه معصومیه که با حضور اعضای کارگروه های علمی-پژوهشی، فضای مجازی و بصیرتی آن پایگاه همراه بود، ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در بسیج مدرسه معصومیه طی هفته ها و ماه های اخیر ابراز داشت: یکی از اولویت های مهم بسیج طلاب، اهتمام ویژه نسبت به برگزاری جلسات بصیرتی و روشنگری در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین است که در این خصوص بسیج معصومیه یکی از کانون های مهم و محوری در بسیج طلاب بوده است.

وی افزود: بی شک طلاب و روحانیون بسیجی طلایه دار بصیرت افزایی و روشنگری در سطح جامعه به شمار می روند و انصافاً در این زمینه در سال های اخیر فعالیت های مخلصانه و مؤثری داشته اند.

وی همچنین گفت: اولویت دیگر سازمان بسیج طلاب و روحانیون، توجه به فضای مجازی و عرصه رسانه است که در این خصوص نیز طی یکی دو سال اخیر، دوره های آموزشی و توجیهی متعددی برگزار شده و البته در آینده نیز برنامه های خوبی داریم که متعاقباً برای استفاده و بهره مندی طلاب عزیز، اطلاع رسانی می شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم در ادامه با اشاره به فعالیت های چشم گیر گروه های جهادی طلاب در قم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: به لطف الهی در حال حاضر ۱۱۵ گروه جهادی در سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان به ثبت رسیده اند که اکثریت آن ها در زمینه فعالیت های مقابله با کرونا در ابعاد مختلف، عملکرد قابل توجه و ارزنده ای داشته اند.

وی همچنین گفت: از دیگر فعالیت های جدی این سازمان، تشکیل کارگروه ویژه سازماندهی مبلغین بسیجی در سطح استان قم است که ان شاءالله ثمرات و برکات این اقدام مهم را در آینده نظاره گر خواهیم بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *