گردهمایی مسئولین گروه‌های جهادی حوزه علمیه تهران

همایش مسئولین گروه های جهادی حوزه علمیه استان تهران در آستانه ماه مبارک رمضان وتعطیلات نوروز، در مجموعه ایوان ری برگزار شد.

در این مراسم که به همت دبیرخانه گروه های جهادی و معاونت تبلیغ مدیریت حوزه علمیه تهران تشکیل شد، مبلغان جهادی تهران گردهم آمدند و در خصوص مسائل، مشکلات و فرصت های آینده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران در این مراسم، تشکیل این جلسه را بسیار امیدوار کننده خواند و با اشاره به لزوم تداوم این جلسات بیان داشت: طلاب تهرانی در عرصه تبلیغ و امور جهادی ید طولایی دارند و بارهای سنگینی بر دوش دارند ولی متاسفانه آنطور که بایسته و شایسته است عملکرد آنها رسانه ای نمی شود و لازم است یک نمایشگاه دائمی از فعالیت های گروههای جهادی و تبلیغی تهران برقرار شود و همین امر بهترین انگیزه برای دعوت به حوزه و بهترین پاسخ به منکران عملکرد مفید حوزه و روحانیت است.

وی تشکیل این جلسه را مقدمه ای برای شکل گیری جلسات تخصصی تر و تبادل تجربیات خواند و گفت: لازمه فعالیت موثر و جلوگیری از موازی کاری تشکیل هیئت اندیشه ورز در کنار دبیرخانه گروه های جهادی و تبلیغی است.

لازم به ذکر است: حجج اسلام وکیل پور، مرادی و خوش چشم که از مبلغان جهادی فعال حوزه تهران هستند، به بیان تجربیات و خاطرات و مطالبات خود در این مراسم پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با دیگر جهادگران اعلام کردند.

در پایان مدیر حوزه علمیه استان تهران از مسئولین برخی گروه های جهادی برتر و همچنین همسران ایشان همه مسئولین گروه های جهادی با لوح تقدیر وهدایایی تجلیل و قدردانی نمود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *