جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گروه‌های جهادی استان البرز

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی؛ جلسه هماهنگی و هم‌افزایی برگزاری اردو‌های جهادی طلاب استان البرز با حضور حجت الاسلام خوئینی مدیر محترم حوزه علمیه استان و حجت الاسلام علیخانی مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام حسینی مسئول گروه‌های جهادی استان البرز و جمعی از طلاب جهادگر برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین خوئینی مدیر محترم حوزه علمیه استان با خیر مقدم و خوش آمدگویی، به ارائه گزارش عملکرد این استان در موضوع جهاد طلاب پرداختند.
ایشان ابراز داشتند که دغذغه جهاد و گروه‌های جهادی سالیان متمادی در حوزه علمیه جریان داشته و فعالیت‌های بسیار خوب و اثرگذاری در این استان انجام شده است.
حجت الاسلام خوئینی به حضور جهادی در استانهای مختلف و مناطق اهل سنت و احداث مدرسه ، پل ، مسجد ، سرویس بهداشتی ، خانه محرومان و … توسط طلاب مدارس علمیه اشاره نمود.

حجت الاسلام علیخانی به تشکیل شورای عالی جهاد توسط ریاست محترم جمهور و نگاه بسیار مساعد شورای عالی مدیریت حوزه نسبت به جهاد و خدمت‌رسانی پرداخته و از تلاشهای مدیر و مسئولین حوزه علمیه استان البرز تشکر نمودند.
همچنین مسئول دبیرخانه جهادگران حوزوی اظهار کرد: سرمایه اجتماعی را مهم ترین موضوع نظام و نهادهای اجتماعی دانسته و اگر حوزه این را نداشته باشد از جامعه عقب می‌ماند و با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به حضور نخبگان در اردوهای جهادی؛ داشتن روحیه جهادی و ارائه خدمات ابتدایی و یدی به مردم را از مهم ترین سرمایه های طلاب و روحانیون دانستند.
در ادامه این جلسه ، مسئولین گروه‌های جهادی مدارس علمیه استان و طلاب جهادگر به گزارش فعالیت‌ها و دغدغه‌هایشان در این راه خداپسندانه پرداختند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *