اعزام گروه‌های جهادی حوزوی و دانشگاهی به‌مناطق محروم کرمانشاه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی حجت الاسلام حبیب باقری در خصوص رشد فعالیت‌های مشترک جهادی در حوزه علمیه و دانشگاه‌های کرمانشاه، اظهار داشت: این دو نهاد در یک تعامل مشترک در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و درمانی و خدمت رسانی به مردم محروم بیلوار را در دستور کار دارند.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ جهاد و خدمت‌رسانی، حسب الامر رهبری حکیم و فرزانه و تأکیدات مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در بین طلاب جوان و دلدادگان به ارزش‌های دفاع مقدس، در صددیم تا در قالب اردوهای جهادی، به تربیت نیروهای کار آمد برای تقویت نظام اسلامی بپردازیم.

مسئول جهادگران حوزوی استان کرمانشاه، یادآور شد: گروه‌های جهادی حوزوی و دانشگاهی، به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس، از تاریخ پنجم مهر به مناطق محروم بیلوار شهرستان کرمانشاه به‌مدت ۳ شبانه روز اعزام خواهند شد.

لازم به‌ذکر است دوره‌های توانمند سازی در سال گذشته و سال جاری، با موضوعات، کنشگری، فقر زدایی، فعالیت فرهنگی، تبلیغی در مناطق آسیب پذیر، محروم و مناطق حاشیه نشین، برای جهادگران برگزار شده است و همچنین طلاب جهادی در سنوات قبل، وقوع زلزله سرپل ذهاب، سیل، ایام کرونا، حضور پر رنگ داشته و همچنان پای خدمت رسانی جهادی هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *