• صفحه اصلی
  • >
  • مرکزی
  • >
  • برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت اعزام و فعالیت طلاب گروه‌های جهادی استان مرکزی

برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت اعزام و فعالیت طلاب گروه‌های جهادی استان مرکزی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی صبح دیروز جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت چگونگی اعزام و فعالیت گروه‌های جهادی طلاب استان مرکزی در مناطق محروم استانی و برون استانی برگزاری شد.

این جلسه با حضور سرپرست حوزه علمیه استان مرکزی حجت الاسلام ربیعی، مسئول بسیج طلاب حجت الاسلام رجبی و نماینده گروه‌های جهادی حجت الاسلام امیدی و مسئول گروه‌های جهادی استان مرکزی برگزار گردید.

حجت الاسلام جعفری مسئول گروه‌های جهادی استان مرکزی اظهار داشت:
هدف‌گذاری های لازم در استان و خارج از استان انجام گردید و تصمیم گرفته شد در فعالیت‌های جهادی مشارکت و همکاری کامل با بسیج دانشجویی داشته باشیم.
در بخش اردوهای استانی، مشارکت در ساخت و ساز مسکن هایی که کمیته امداد و بنیاد مسکن برای محرومین می‌سازند خواهیم داشت و بنا شد فعایت گروه‌های جهادی برون استانی با محوریت شهرستان های خدابنده، خوی و ایرانشهر صورت گیرد.
همچنین وی افزود: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته، گروه ۴۰ نفره از طلاب جهادی استان به همراه ۱۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق متخصص ۱۰ مردادماه به شهرستان ایرانشهر اعزام می‌شوند تا خدمات لازم در آن منطقه صورت گیرد.
فعالیت گروه جهادی در ایرانشهر با اولویت مدرسه سازی خواهد بود البته جنبه های تبلیغی و خدماتی دیگری را در برنامه داریم و امیدواریم این سفر کمکی باشد برای خودسازی هر چه بیشتر طلاب جهادی.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *