• صفحه اصلی
  • >
  • خراسان رضوی
  • >
  • طلاب جهادی زبان گویای محرومین هستند/برخورداری ۲۲ روستای محروم تربت جام از خدمات جهادی طلاب استان

طلاب جهادی زبان گویای محرومین هستند/برخورداری ۲۲ روستای محروم تربت جام از خدمات جهادی طلاب استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، حجت الاسلام جواد ارقبائی رئیس شورای جهادی تربت جام  با اشاره به شعار می سازیم تا ساخته شویم، بیان کرد: گروه های جهادی در بدو ورود به اردوی جهادی که با محرومیت و مظلومیت در روستاها مواجهه می‌شوند، وظیفه شرعی دارند تا مشکلات را منعکس کنند.

وی با اشاره به برخورداری ۲۲ روستای محروم و شهید پرور دهستان کاریزنو از بخش نصرآباد این شهرستان از خدمات جهادی طلاب استان، تصریح کرد: ما طلاب و اساتید جهادی؛ زبان گویای محرومین هستیم و مشکلات و درد دل مردم را به کمک رسانه ها به گوش مسئولان می رسانیم.

رئیس شورای جهادی از مردم به عنوان ولی نعمتان و رکن اصلی استقرار و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای حرکت انقلاب که از جان و مالشان گذشتند یاد کرد و ادامه داد: اقدامات جهادی در روستاهای محروم و کم برخوردار با هدف محرومیت زدایی در عرصه های عمرانی، پزشکی، فرهنگی، هنری، کارآفرینی و اشتغالزایی انجام شد.

 حجت الاسلام ارقبائی توجه ویژه به روستاهای ۴ تا ۱۶۰ خانواری جامعه هدف در این اروی جهادی را در راستای کمک به  توسعه پایدار اقتصاد روستا و تحقق مهاجرت معکوس توصیف کرد و خاطرنشان کرد: ما نیامده ایم که صرفاً بسته غذایی یا معیشتی توزیع کنیم. ایجاد تحول، اشتغالزایی، کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی،کار با کودک، مشاوره و آموزش های مختلف از جمله تحکیم بنیان خانواده، کودک و نوجوان و مباحث روانشناسی بخشی از اقدام های موثر گروه های جهادی است.

وی با تأکید براینکه روستاهای جامعه هدف شهدای زیادی تقدیم نظام و انقلاب کردند و حق شان نیست چنین زندگی داشته باشند گفت: نیروی جهادی زمانی خسته می شود که معطل بماند و نتواند کاری برای مردم محروم انجام دهند که ضمن رفع برخی نواقص و کوتاهی ها با مطالبه گری زبان گویای مردم هم هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *