• صفحه اصلی
  • >
  • ویژه
  • >
  • شروع به کار قرارگاه جهادی حوزه‌های علمیه در مازندران

شروع به کار قرارگاه جهادی حوزه‌های علمیه در مازندران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، قرارگاه جهادی حوزه‌های علمیه، با هدف خدمت رسانی عمرانی و فرهنگی به مناطق کم برخوردار بخش بند پی شرقی شهرستان بابل آغاز به کار کرد. این قرارگاه با حضور ۱۶ گروه جهادی حوزوی از سراسر کشور، از تاریخ ۲۱ مردادماه تا ۲۸ مرداد امسال برقرار است.

حجت‌الاسلام علیخانی، مسئول دبیرخانه‌ی هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه در گفت‌وگویی ابراز داشت: در این قرارگاه، گروه‌های جهادی حوزوی با حضور در ۱۹ روستای کم برخوردار منطقه، در کنار فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، به رفع محرومیت‌ها و گسترش آبادانی در منطقه می‌پردازند.

وی افزود: از آن جا که مشکل اصلی روستاهای منطقه، صعب‌العبور بودن راه‌ها و سخت شدن عبور و مرور در هنگام بارش برف و باران است، تمرکز گروه‌های جهادی، بر اصلاح جاده‌های روستایی خواهد بود.

مسئول  قرارگاه جهادی حوزه‌های علمیه، با تأکید بر نقش مهم  بانوان در ارتقاء سطح فرهنگی و جایگاه زن در دین اسلام گفت: علاوه بر طلاب برادر، گروه جهادی خواهران حوزوی نیز در خیمه‌گاه خدمت حضور دارند. خواهران جهادی در این قرارگاه با برگزاری کلاس های آموزشی و تربیتی برای بانوان، کودکان و نوجوانان مشغول به خدمت رسانی هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *