شهید مدافع امنیت حجت الاسلام محمد مؤیدی

شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد مؤیدی

ولادت:  ۱۳۶۴/۰۱/۱۲شهرستان بیضا، استان فارس

شهادت: ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ شیراز

علت شهادت: بر اثر جراحتهای ایجاد شده با انفجار کوکتل مولوتوف اغتشاشگران

«میدان احسان» معراج جهادگر است. وقتی که در زمین کشاورزی‌اش کار می‌کند تا هم خرج زندگی را دربیاورد و هم قدرتی داشته باشد که نیازمندان را دست خالی رد نکند، در حقیقت دارد میدان و گستره احسان و بخشندگی را مشخص می‌کند به ویژه که در نهایت نیز آن را وقف امور خیریه کرده و از همسرش می‌‎خواهد که در همان زمین دفن شود.
روی نقشه شیراز می‌شود میدان احسان را پیدا کرد ولی نمی‌توان به همان‌جا محدودش کرد؛ چرا که شهید محمد مؤیدی خودش را به آن نقطه‌ای که سکوی پروازش بود محدود نکرد، میدان احسانش را گسترش داد؛ تا لرستان و خوزستان رفت برای کمک به سیل‌زدگان، تا سیستان و بلوچستان رفت برای خدمت به نیازمندان تا هزاران کیلومتر آن طرف‌تر سوریه رفت برای دفاع از حرم و آخر نیز شربت شهادت نوشید در ازای آن شربت و آب گوارایی که دست زائران اربعینی اباعبدالله (ع) می‌داد.
محاسن خونی‌اش گواه دلباختگی اوست به این مقصد. مقصدی که بلا جزء جدانشدنی آن بوده و هست؛ حسین و محمدامین ۹ و ۱۲ ساله‌ نیز شاهدی دیگر بر این ادعا هستند که شنیده‌اند پدر را با جراحات عمیقی که بر سر و صورت داشت به بیمارستان برده‌اند و در آنجا به شهادت رسیده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *