همراهی طلاب با مردم در مشکلات افتخار روحانیت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی، در نشست صمیمی با اساتید، مدیران و کادر حوزه علمیه استان البرز، پس از استماع گزارشی از وضعیت حوزه استان و نقطه نظرات اساتید، با اشاره به نقش حوزه های علمیه و طلاب در مسائل اجتماعی عنوان کرد: امروز طلاب در عرصه های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کنند و در مشکلات همراه مردم هستند.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها با بیان این که همراهی طلاب با مردم در حل آسیب های اجتماعی افتخار روحانیت است، اظهار کرد: طلاب بدانند که اگر یک نفر از جامعه را احیا کنند انگار همه انسان ها را احیا کرده اند.

وی افزود: دشمن با تمام توان به میدان آمده و برای سست کردن ایمان جوانان ما برنامه ریزی کرده است، اگر ما نتوانیم همانند علامه امینی ها شب و روز سخن گفته، تولید محتوا کنیم و از مکتب اهل بیت(ع) دفاع کنیم، در این جنگ شکست می خوریم. این امر نیاز به تلاش های مجدانه و مجاهدانه حوزویان دارد.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه تصریح کرد: ما باید خود را دنباله رو اساتید بزرگ تاریخ تشیع بدانیم؛ افرادی همچون شهید اول و شهید ثانی در اوج سختی‌ها به سر بردند و علی‌رغم دشواری‌ها به تولید علم پرداخته‌اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *