سومین رویداد تخصصی جهادگران حوزوی به کار خود پایان داد

سومین رویداد تخصصی جهادگران حوزوی به کار خود پایان داد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، آیین اختتامیه سومین رویداد تخصصی جهادگران حوزوی، عصر امروز با سخنرانی استاد رحیم‌پور ازغدی، حجت‌الاسلام بی‌آزارتهرانی و حجت‌الاسلام وکیل پور برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام وکیل پور ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع جهادگران حوزوی گفت: متاسفانه برخی مسائلی که در جامعه جدی است، برای روحانیون در حاشیه است؛ این مسائل را اگر جدی نگیریم نمی‌توانیم با مردم همراه شویم. برخی مسائل مهم هم وجود دارد که برای مردم به حاشیه رانده شده. طلاب جهادی وظیفه دارند این مسائل را برای جامعه تبیین کنند تا مردم به سمت این مسائل گرایش پیدا کنند.

در ادامه این مراسم استاد رحیم‌پور ازغدی ضمن تصریح بر این نکته که عالمانی که اهل عمل نیستند تعدادشان زیاد بوده و هست گفت: باعث افتخار است که با وجود انواع اقسام موانع و مشکلات زندگی طلبگی، شما کنار مستضعفین ایستاده اید و خدمتگذار محرومین، این سربازان انبیا و جبهه حق در طول تاریخ هستید.

در پایان مراسم، حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی ضمن قدردانی از تلاشگران عرصه خدمت‌رسانی گفت: در روایات معصومین آمده است که در هر جایگاهی هستیم، باید خادم مردم باشیم. در این شکی نیست که طلبه باید در بالاترین جایگاه علمی باشد اما اگر خاکسار مردم نباشد و نفعی برای جامعه نداشته باشد، وظیفه اش را انجام نداده است.

سومین رویداد تخصصی جهادگران حوزوی که به مدت ۴ روز از ۲۹ مهر الی دوم آبان ۱۴۰۰، با حضور ۱۱۰ نفر از مسئولان گروه‌های جهادی حوزوی از سوی دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه برگزار شد، طلاب جهادی علاوه بر هم افزایی در موضوعات و عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی، از حضور اساتید گرانقدر حوزه و دانشگاه بهره‌مند شدند.

در این رویداد مباحث و موضوعات «پوشش اقدامات جهادی در فضای مجازی»، «طرح نویسی»، «بازیابی هویت خدمات اجتماعی در سیره علما»، «مسئله یابی و فرایند حل مسئله»، «هم اندیشی سند فعالیت جهادی»، «مدل فعالیت جهادی منطقه محور»، «آسیب های اجتماعی با نگاه ویژه به زندان»، «ارائه و مباحثه الگوهای موفق موضوعی»، «گروه جهادی، تشکیلات کارآمد» و «نقش حرکت های جهادی در گام دوم انقلاب» توسط اساتید برجسته ارائه شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *