حضور فعال گروه تبلیغی رشد در بیمارستان های کرونایی قم

حضور فعال گروه تبلیغی رشد در بیمارستان های کرونایی قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، حجت الاسلام حسنعلی خوئینی «مدیرگروه تبلیغی رشد از گروه های ثبت شده در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی»  از حضور فعال اعضای این گروه در بیمارستان های کرونایی شهر قم خبر داد.

وی گفت: پیرو تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری تمامی نهادها در روند کاهش شیوع ویروس کرونا در موج پنجم، گروه تبلیغی رشد با تمام توان وارد میدان شده است و تا ریشه کن شدن این ویروس در کنار کادر درمان و مردم عزیز خواهد ماند.

مدیر گروه تبلیغی رشد به موضوع ایام تبلیغی دهه اول ماه محرم سال جاری اشاره و تصریح کرد: فعالیت های جهادی در بیمارستان های کرونایی شهر قم از روز اول ماه محرم الحرام ۱۴۰۰ با حضور طلاب و جهادگران توانمند در این عرصه شروع شده و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این موسم تبلیغی بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب و جهادگران حضور پیدا کرده که با آرامش بخشی و امید دهی به بیماران کرونایی و همچنین توزیع آبمیوه و آش به آنان در پی کاستن از خستگی های کادر درمان میباشند.

حجت الاسلام خوئینی گفت: علاوه بر همکاری های شبانه روزی با کادر درمان، در فرصت و مکان های مناسب مبلغان این گروه اقدام به خواندن روضه حضرت سیدالشهداء(ع) نیز می کنند تا بدین وسیله بیماران کرونایی و کادر درمان نیز از فیض حضور در عزاداری های حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بهره مند گردند.

وی خاطرنشان کرد: از همه طلاب و مبلغان گرامی توانمند دعوت می شود در صورت تمایل به حضور در این حرکت جهادی، مشخصات خود (نام و نام خانوادگی و کدملی و نام پدر) را به شماره ۰۹۱۹۱۵۲۴۳۰۰ پیامک فرمائید تا با حضور در این حرکت جهادی، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز کشورمان بار دیگر ثابت نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *