۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در پاکدشت توزیع شد

به گزراش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، فرمانده سپاه پاکدشت در این مراسم که به صورت متمرکز در شهر فرون‌آباد و ویدئوکنفرانسی در ۹ پایگاه بسیج برگزار شد اظهار داشت: مردم شهرستان پاکدشت در چهاردهمین مرحله از اجرای طرح مواسات و همدلی مؤمنانه و با لبیک گفتن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع کردند.

سرهنگ پاسدار رضا امجدی افزود: در طول دو سال گذشته و در شرایط شیوع ویروس کرونا، بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی غیرمتمرکز توسط پایگاه‌های بسیج و مساجد به صورت هفتگی و بیش از ۸۵ هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز و با برگزاری مراسم بین نیازمندان شناسایی شده شهرستان توزیع گردیده است و این امر نشان می‌دهد که مردم پاکدشت آماده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در دستگیری از نیازمندان هستند.

وی افزود: طی این دوسال، ۱۷۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند شهرستان پاکدشت توزیع گردیده و این افراد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

امجدی افزود: علاوه بر این، ۳۲ باب منزل مسکونی توسط گروه‌های  جهادی طی دو سال گذشته مرمت و بازسازی شد، ۳۲۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق مختلف شهرستان توزیع گردید و ۲۷ اردوی یک روزه جهادی پزشکی در مناطق حاشیه‌ای و محروم پاکدشت برپا شد و نسبت به درمان نیازمندان اقدام شد.

فرمانده سپاه پاکدشت اظهار داشت: در زمان اجرای طرح موسوم به شهید سلیمانی، ۴۸ گروه جهادی در کنار کارشناسان شبکه بهداشت و درمان برای شناسایی و پایش بیماران کرونایی حضور یافته و بیش از ۲ هزا رو ۴۰۰ نفر روز خدمات خود را به مردم ارائه کردند.

وی تأکید کرد: کرونا با وجود سختی‌هایی که برای جامعه اسلامی به همراه آورد، فرصت مناسبی را نیز پیش روی مردم قرار داد تا دستگیری از نیازمندان به فرهنگ بارز ایران  اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب تبدیل شود.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *