امام جمعه زنجان: ارائه خدمات باید جهادی باشد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، حجت الاسلام علی خاتمی در دیدار مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران افزود: فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط اداره راه و شهرسازی و زیرمجموعه‌های این نهاد قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از راه های روستایی استان آسفالت شده است، یادآوری کرد: قبل از انقلاب راه روستایی آسفالته نداشتیم و هر کار عمرانی که انجام شده بعد از انقلاب بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: قبل از انقلاب تنها هفت روستای استان برق داشت ولی امروز ۹۰۰ روستای زنجان از این نعمت برخوردار شده و حتی روستاهایی که کمترین جمعیت را هم دارند از برق بهره مند هستند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه زنجان به لحاظ جمعیت درصد بهره مندی آن در بخش اتوبان نسبت به کشور پایین است، تأکید کرد: این استان در این مقوله باید توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بخش بزرگراهی عملکرد خوبی در کشور داریم ولی در بخش آزادراه ها استان زنجان از درصد کمتری برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور پیشتاز بوده و سایر استان ها از عملکرد خوب راه و شهرسازی زنجان پیروی می‌کنند.

حجت الاسلام خاتمی افزود: تمام زیر مجموعه‌های وابسته به وزارت راه و شهرسازی، در حوزه مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی راه آهن عملکرد خوبی دارند.

وی خاطرنشان کرد: کار باید جهادی باشد و خدمت کردن به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران جهادی بوده و این امر اهمیت بالایی در رشد و توسعه کشور دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *