جلسه هم‌اندیشی جهادگران حوزوی استان مازندران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، جلسه هم اندیشی جهادگران حوزوی استان مازندران با حضورحضرت آیت‌الله محمدی لائینی نماینده مکرم ولی فقیه در استان و حجت‌الاسلام والمسلمین رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا استان و حجج اسلام دکتر فلاح مدیر حوزه علمیه استان و سالخورده مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان و آقای آرام مسئول مرکز راهبردی حرکت های جهادی بسیج سازندگی و حجت‌الاسلام نبوی مسئول بسیج طلاب استان و مسئولین گروه های جهادی حوزه علمیه استان مازندران در سالن کوثر سپاه کربلا استان مازندران برگزار شد.

 

فعالیت های جهادی؛ میدانی برای خودسازی طلاب

آیت الله محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران: فعالیت جهادگران حوزوی موجب فراهم کردن رفاه مردم، ایجاد سرمایه اجتماعی و سازندگی تربیتی و روحی در خود طلاب می شود.

خدا را شاکریم که ۴۰ گروه جهادی از خواهران و برادران از بین جمعیت مدارس حوزه علمیه مازندران مشغول فعالیت جهادی هستند.

مجاهدین طلاب در دوران کرونایی اقدام به جهاد در حوزه خدمت و سلامت و تغسیل و تدفین بیماران کرونایی کرده بودند، در آن دوران کسی حاضر به انجام چنین کاری نبود و متوفی غریبانه به خاک سپرده می‌شد که برای خانواده‌ها بسیار سخت بود.

طلاب عزیز ما در حوزه‌های عمران، آبادانی، سازندگی و غیره خدمات زیادی به روستاها ارائه دادند که فوایدش شامل آبادانی و فراهم کردن آسایش و رفاه است، بالاتر از این ایجاد سرمایه اجتماعی با اعتماد و شناخت مردم نسبت به طلاب است.

طلاب، روحانیت و حوزه علمیه با انجام اقدامات جهادی مورد اعتماد مردم قرار می‌گیرند، کارایی و کارآمدی به این است که مردم در کنارمان باشند.

فایده جهاد در سطح بالاتر سازندگی و اثر مثبت تربیتی و روحی است که در خود طلاب به‌وجود می آید که مهم است، بسیاری از انبیا سابقه کار در کنار مردم، زراعت و غیره داشتند و کار را راهی برای سازندگی می‌دانستند.

در انتصابات طلاب همانطور که به سوابق علمی و یا سابقه حضور در جبهه و خط مقدم توجه می‌کنیم، حضور در گروه‌های جهادی نیز باید مورد توجه باشد و این باید مولفه مهم انتخاب و انتصابشان باشد.

انقلاب به برکت ولایت تبدیل به درختی تنومند شده است

حجت الاسلام دکتر رعایتی در جلسه هم اندیشی جهادگران حوزوی با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران در سالن کوثر سپاه استان با بیان این مطلب که استکبار رو به افول است گفت: انقلاب به برکت ولایت تبدیل به درختی تنومند شده است.

فعالیت بیش از ۴۰ گروه جهادی طلاب و روحانیون در مازندران

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر فلاح مدیرحوزه‌های علمیه استان مازندران از فعالیت بیش از ۴۰ گروه جهادی طلاب و روحانیون خبر داد و افزود: حوزه علمیه مازندران در کنار بسیج طلاب در قالب گروه جهادی درحال خدمت به مردم است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *