• صفحه اصلی
  • >
  • ویژه
  • >
  • خط روشن و آسمانی طلاب و روحانیون و گروه های جهادی استمرار خواهد یافت

خط روشن و آسمانی طلاب و روحانیون و گروه های جهادی استمرار خواهد یافت

خط روشن و آسمانی طلاب و روحانیون و گروه های جهادی استمرار خواهد یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی به همایش طلاب و فضلا و گروه‌های جهادی حوزه بویژه شرکت کنندگان در  این همایش در قزوین بیان داشت: در این سال های اخیر بارها موج نورانی طلاب و روحانیون و گروه های جهادی به خروش درآمد و در سیل و زلزله و کرونا در خدمت به مردم عزیز افتخار آفرید وان شاء الله این خط روشن و آسمانی استمرار خواهد یافت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر شریف همه طلاب و فضلا و گروه های جهادی حوزه بویژه شرکت کنندگان در همایش قزوین ایام و اعیاد رجبیه و میلاد امام علی علیه افضل صلوات المصلین تبریک و شادباش عرض می کنم.
بسی مشتاق بودم در آن محضر شریف برای دیدار و کسب فیض از آن جمع عزیز و فاخر و تشرف محضر گرامی حوزویان استان قزوین، که جایگاه رفیعی در تاریخ دیرپای حوزه‌های علمیه دارد، حضور یابم اما برغم اشتیاق توفیق نیافتم و از همه دوستان و عزیزان و همکاران ارجمند پوزش می خواهم.
بی‌گمان تاریخ حوزه های علمیه مشحون از جهاد و ایثار و فداکاری برای اسلام عزیز و مردم بزرگوار است و در ذات و هویت حوزه و روحانیت امتیاز اجتماعی و مردمی بودن نفوذ داشته و در ادوار گوناگون و عصر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر میدان های خطر و صحنه های نیاز تجلی کرده است اما اکنون و متناسب با شرایط جدید باید این مقوله راهبردی رشد و ارتقا یابد و این کار بزرگ از دست شما جهادی ها برمی آید و ما هم درخدمت شما هستیم و حوزه همراه با طرح های مهم و اساسی این امر راهبردی را در اسناد و برنامه های خود دنبال خواهد کرد.
دراین سال های اخیر بارها موج نورانی طلاب و روحانیون و گروه های جهادی به خروش درآمد و در سیل و زلزله و کرونا در خدمت به مردم عزیز افتخار آفرید و ان شاء الله این خط روشن و آسمانی استمرار خواهد یافت.
امیدوارم آن نشست گامی بلند وپربرکت در مسیر احیا و ارتقای رویکرد ها و کارکردهای اجتماعی ومردمی و نقش آفرین حوزه‌های علمیه بردارد .
ازهمه عزیزان و همکاران ارجمند جهادی و حوزه سرافراز قزوین و جناب مستطاب آقای علیخانی صمیمانه و متواضعانه سپاس‌گزارم و توفیقات روزافزون شما را از خداوند مهربان خواستارم.
علی رضا اعرافی
سیزده رجب الاصب
میلاد امام علی علیه السلام ۱۴۴۲

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *