۹۰۰ هزار جهادگر در راه شهدای حرم مطهر رضوی فعال هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، سردار محمد زهرایی روز سه شنبه در همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم مطهر رضوی در مشهد افزود: هم اینک ۶ هزار گروه بنام شهید سلیمانی داریم و این شهید در گروههای جهادی تکثیر شده است. جهادگران فرقی نمی کند در چه لباسی باشند و پرچم خدمت را بالا نگه داشته اند.

وی با بیان اینکه تاریخ از زمان بعثت پیامبر(ص) و دوران کوتاه حکومت مولا ، حکومت اسلامی به خودش ندیده است افزود: امروز ۴۳ سال از عمر تنها حکومت اسلامی جهان می‌گذرد و هر روز بالنده تر است.

رییس بسیج سازندگی کشور گفت:در دفاع مقدس، نظام تازه تاسیس جمهوری اسلامی حداقل در برابر ۸۱ کشور و الان در جنگ اقتصادی با بخش عظیمی از جهان و ایادی آنها در نبرد است و هر روز نظام اسلامی بالنده تر می شود.

وی ادامه داد: این نظام برخاسته از وعده الهی است که خدا فرمود، پیروزی با حق طلبان است. همچنین نفس گرم الهی کسی که انقلاب را راه اندازی کرد و در نایب او این نفس گرم تجلی هم پیدا می‌کند مسیر را مثل روز روشن می‌کند.

سردار زهرایی افزود: سومین دلیل بالنده تر شدن نظام، مردم بصیر انقلابی هستند. مردم یمن هم هشت سال است تسلیم نشده اند و مقاومت کرده اند.

سردار زهرایی اظهار داشت: ما فقط یک پیچ بنام جنگ اقتصادی داریم که از آن در حال عبور هستیم و بعد از این عبور همه مسیرها هموار است.

وی بیان کرد: هر کس در رفع مشکلات و محرومیت فعالیت می کند جهادگر است. امروز جهادگران رهبران اجتماعی این جنگ هستند.

رییس بسیج سازندگی کشور اظهار داشت: دشمنان افرادی مثل بدبخت شقی جنایتکار حادثه حرم مطهر رضوی را پیدا می کنند فکر می‌کنند با این کارها به نتیجه می رسند. هدف آنها ایجاد اختلاف بین ملتهای مسلمان و بین شیعه و سنی است و ناکام ماندند.

سردار زهرایی با اشاره به خانواده های شهدای حادثه تروریستی حرم رضوی و بیان اینکه تربیت چنین فرزندانی افتخار دارد افزود: امروز در این وانفسای جنگ حق و باطل و گردو غباری که فتنه و شیطان هر روز از یک زاویه حمله می‌کند خانواده های بصیر و مقاوم بسیاری در راه انقلاب داریم.

وی ادامه داد: این شهیدان با سابقه جهادی، در ماه رمضان، با دهان روزه در مکانی مقدس به شهادت رسیدند و خدای متعال این شهیدان را در ماه مهمانی خودش به طور ویژه دعوت کرد.

وی ادامه داد: مسیر این ۲ شهید والامقام را با اردوهای جهادی چند برابری و خدمت بی منت نشان خواهیم داد که این مسیر پایان ندارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *