کار در گروه های جهادی به مثابه جهاد فی سبیل الله است

کار در گروه های جهادی به مثابه جهاد فی سبیل الله است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان عنوان کرد: تجربه نشان داده است که هر زمان کاری با خلوص نیت آغاز شود سرانجام و فرجام آن خوب و مثمرثمر خواهد بود.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار ادامه داد: بنابراین تشکیل گروه های جهادی در هر برهه از زمان و نیز در هر مکان می تواند خروجی و راندمان بسیار بالایی به دنبال داشته باشد و تجربه این مهم را به ما ثابت کرده است.

وی افزود: خوشبختانه با تشکیل گروه های جهادی طلاب در سطح کشور به ویژه در کردستان و نیز در مدرسه سفیران هدایت بیجار شاهد انجام کارهای بسیار بزرگ و عام المنفعه ای بوده ایم لذا امید است که همواره این گروه های جهادی فعالیت های خود را با تمام قوت ادامه دهند و زمینه ساز از بین رفتن مشکلات در منطقه شوند.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به اینکه کار در گروه های جهادی به مثابه جهاد فی سبیل الله است، بیان داشت: کسانی که در گروه های جهادی با اخلاص و نیت و قرب الی الله کار می کنند، اجری بزرگ هم در دنیا و هم در آخرت در نزد پروردگار خویش خواهند داشت.

مسئول گروه های جهادی مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور به ویژه استان کردستان و شهرستان بیجار گروه های جهادی طلاب این مدرسه در کنار سایر داوطلبان به مقابله با این اپیدمی برخاستند و کارهای بزرگی در این زمینه انجام دادند که قابل ارج و تجلیل می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *