همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، حجت الاسلام والمسلمین خوئینی اظهار داشت: گروه تبلیغی جهادی رشد در سطح شهر بسیار فعال بوده و در زمینه‌های مختلف برنامه‌های خوبی را عملیاتی نموده و برخی را هم در دست اجرا دارد. از اهم برنامه‌هایی که این گروه همیشه برآن تأکید داشته برگزاری مسابقات ورزشی برای نوجوانان و جوانان بوده که در آخرین آنها به مناسبت فرا رسیدن ورود حضرت معصومه علیها سلام به شهر قم، همایش بزرگ دوچرخه سواری را برگزار کرد.

مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد ادامه داد: حضور انبوه دوچرخه سواران که چشم‌ها را به خود خیره کرده بود مسیر میدان نبوت تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و بالعکس را رکاب زدند. قابل ذکر می باشد که در این همایش بالغ بر ۵۰۰ دوچرخه سوار حضور داشتند.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه با حضور برخی مسئولین استانی برگزار شد، خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه در آستان مقدس امام زاده سید معصوم(ع) با حضور جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام و حجت الاسلام والمسلمین استقامت از اعضای محترم شورای شهر و جناب مهندس مقیمی و شهردار منطقه ۲، با اهدای جوایز به نفرات برتر برگزار شد.

خوئینی در انتها بیان داشت: این برنامه با همت گروه تبلیغی جهادی رشد، سپاه پاسداران، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و دفتر تبلیغات اسلامی و دیگر ارگان های فرهنگی شهر انجام شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *