فراخوان نقش آفرینی “به اتفاق”

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، مرکز نوآوری‌های اجتماعی مبتدا با همکاری ستاد نوآوری‌های اجتماعی، با درک صحیح از اهمیت بالای حل و فصل چالش‌های اجتماعی کشور، اقدام به برگزاری فراخوان نقش‌آفرینی”به اتفاق” نمودند.

این فراخوان در عین توجه به ایده‌ها برای حل چالش‌های اجتماعی، به دنبال حمایت از گروه‌های فعال برای بالا بردن مهارت‌های کار گروهی و تخصص‌های مرتبط با شناخت مخاطبین و خدمت‌گیرندگان ایده‌هاست.

این فراخوان سه مرحله‌ای است:

  • مرحله اول: آموزش‌های آفلاین:
    بعد از ثبت اولیه اطلاعات، شرکت‌کنندگان ویدئوها و مقالاتی را خواهند دید و بر اساس آن، مستنداتی را تکمیل و بارگذاری می‌کنند.
  • مرحله دوم: رویداد آموزشی سه روزه حضوری در قم
    که بخش آموزشی اصلی فراخوان است و مهارت‌های مدنظر در مورد کار تیمی و شناخت مخاطب و کارگاه و نشست های متنوع گزارش تجربه برای آن پیش‌بینی شده است.
  • مرحله سوم: رویداد نهایی
    در سال ۱۴۰۱ و برای ارائه ایده تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی برگزار خواهد شد.

ستاد نوآور‌ی‌های اجتماعی همکار مبتدا در اجرای فراخوان و مراکزی همچون خانه خلاق و نوآوری اشراق، مرکز رشد ایده‌های نوآورانه آلاء، مرکز نوآوری فرهنگی امید و خانه نوآوری تعلیم و تربیت در فرآیند آن مشارکت دارند. معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد احسان و دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز به عنوان حامیان فراخوان حضور دارند.

برای هر یک از مراحل فراخوان تسهیلات و امتیازاتی در نظر گرفته شده است که در بروشور فراخوان توضیح داده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی پوستر کلیک کنید:

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *