• صفحه اصلی
  • >
  • ویژه
  • >
  • فراخوان انتشار اخبار گروه‌های جهادی حوزوی در رسانه‌ها

فراخوان انتشار اخبار گروه‌های جهادی حوزوی در رسانه‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، رهبر انقلاب پس از دیدار با جمعی از اعضای گروه‌های جهادی در تاریخ ۱۰ مردادماه ۹۸، در پیامی خطاب به اعضای گروه‌های جهادی، ۹ نکته را به جوانان توصیه کردند. یکی از مهم ترین محورهای این پیام، رساندن اخبار فعالیت ها به گوش مردم، به شکل هنرمندانه بود.

ایشان در این پیام مرقوم فرمودند: «کارهای خود، پیشرفتهای خود، موفّقیّتهای خود، توانایی‌های روزافزون خود را به‌شکل هنرمندانه به اطّلاع همگان برسانید. نشان دهید که جهادِ موفّق شما که فقط بر گوشه‌‌ای از ظرفیّتهای انسانی کشور متّکی است، چقدر زیبا و شوق‌انگیز است.»

دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزوی قصد دارد با دریافت برنامه گروه های جهادی حوزوی سراسر کشور، بستری برای ارتباط این گروه‌ها با رسانه ها فراهم کند. گروه‌های جهادی حوزوی می توانند با کلیک بر روی بنر زیر، برنامه‌های جهادی خود را اعلام کنند.

برنامه های اعلام شده پس از بررسی، به خبرگزاری ها و رسانه ها معرفی می شوند تا از آنها خبر، گزارش و مصاحبه،مستند، گزارش تصویری و… تهیه شود. همچنین خبرنگاران پایگاه‌ اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، از طریق این لینک آماده دریافت خبر و تصاویر فعالیت‌های انجام شده گروه‌ها در پیام رسان ایتا هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *