روحانیت همواره در خدمت‌رسانی به مردم پیشتاز است

روحانیت همواره در خدمت‌رسانی به مردم پیشتاز است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (علیه‌السلام) بر بهره گیری همه اقشار مختلف در سیره و روش و تبین آموزه های اخلاقی و جوانمردی  این امام بزرگوار در زندگی شد.

حجت الاسلام علی اکبری به فعالیت‌های روحانیت در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد:  مجموعه روحانیت شیعه ثابت کرده که در هر موضوعی ضرورت حضور روحانیت بوده، پیش‌قدم هست و زودتر از همه وارد صحنه می‌شوند.

حجت الاسلام علی اکبری خاطرنشان کرد: قشر روحانیت به صورتی میدانی وارد عرصه‌های جهادی کمک به آسیب دیدگان سیل و زلزله و کرونا می‌شوند و در تغسیل متوفیان کرونایی نیز خط‌شکن بودند.

وی ادامه داد: باید نقش پیشتازی روحانیت، طلاب و حوزه‌های علمیه در طول تاریخ، پررنگ حفظ شود تا نسل ما از این میراث کهن و این سنت حسنه منقطع نشود چراکه در طول سالیان، پیوند مقدسی بین مردم و روحانیت برقرار بوده است.

دبیر گروه‌های جهادی حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در زمانی که حتی خانواده متوفیان براثر تبلیغات سوء و عدم آشنایی با بیماری کرونا دور می‌شدند بسیجیان و روحانیون حوزه‌های علمیه در کنار بیماران و کادر سلامت ماندند و همچنان نیز ثابت‌قدم هستند.

حجت الاسلام علی اکبری عنوان کرد: تلاشگران طلبه را جهادگران خاموش نامیدیم چون فقط و فقط به خدمت می‌اندیشیدند و بدون هیچ انتظاری، برای برداشتن باری از دوش نظام سلامت آستین همت را بالا زدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *