• صفحه اصلی
  • >
  • ویژه
  • >
  • حفظ کشور و نظام اسلامی توسط خداوند، به برکت خدمات فعالان جهادی است

حفظ کشور و نظام اسلامی توسط خداوند، به برکت خدمات فعالان جهادی است

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علیمه قم، همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

در ادامه؛ سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

وی اظهار داشت: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی سنبل برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

حضرت آیت‌الله نجم‌الدین طبسی نیز در همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: کارهای خیر و با ارزشی که به دست شما خیرین عزیز انجام می‌شود در اثر دعای ملائکه در حق شما است.

وی افزود: افراد زیادی هستند که از نظر مالی وضعیت بهتری دارند اما توفیق مشارکت در کار خیر را ندارند، قدر این نعمت الهی را بدانید و خداوند متعال را برای این توفیق خدمت شکر کنید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شما خیرین عزیز کم هزینه و پر تلاش هستید و به دست شما کارهای بزرگی صورت گرفته که ان شاءالله آثار آن را هم در این دنیا و هم هزار برابر در آخرت خواهید دید.

استاد حوزه‌ علمیه قم ادامه داد: صعصعه‌ بن‌صوحان از یاران با بصیرت حضرت امیرالمومنین(ع) بود، ایشان وقتی در جنگ جمل مجروح شد، حضرت بالای سرش آمدند و فرمودند: و الله ما کنتَ الاّ خفیف المؤنۀ، کثیر المعونۀ، خداوند تو را رحمت کند، تو برای حکومت الهی و بیت‌المال کم‌خرج و در عین حال پر تلاش بودی.

وی افزود: ساخت مسجد برای جامعه اسلامی ضروری است. اگر خداوند متعال این کشور و نظام اسلامی را برای ما و ملت ما حفظ کرده است به برکت خدمات و فعالیت‌های شما خیرین و فعالان جهادی است.

آیت‌الله طبسی اضافه کرد: باید برای نعمت خدمت‌رسانی به مردم و محرومین شکرگزار خدا باشید. بعضی از تجار و خیرین محترم به حوزه علمیه و طلاب کمک می‌کنند تا در این حوزه علمای بزرگ و مجتهد تربیت شود، قطعاً ثواب فعالیت این علما و مجتهدین را اول برای آن خیر می‌نویسند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از جهادگران فاطمی بیان کرد: از شما خواهران و براداران تقدیر و تشکر میکنم و از خداوند متعال می‌خواهم که به شما عمری با برکت عطا بفرماید و مشمول دعای خیر امام‌عصر(عج) بشوید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *