جهادگران، پای کارِ ساخت و ترمیم منازل نیازمندان جزیره هرمز

مجموعه جهادی بچه های حضرت زهرا سلام الله علیها با سازماندهی سه گروه جهادی در جزیره الشهدای هرمز، ساخت و ترمیم و بازسازی چندین منزل مسکونی را در جزیره به انجام رساندند و این فعالیت تداوم خواهد داشت.
با توجه به سفارشات و منویات مقام معظم رهبری نسبت به رسیدگی در مسائل معیشتی و امکانات رفاهی ساکنین جزایر خلیج فارس به خصوص جزیره هرمز، جمعی از جهادگران تهرانی با همکاری امام جمعه این جزیره، اقدام به شناسایی و ترمیم و بازسازی و احداث منازل ولی نعمتان انقلاب همت گماشتند.
جهادگران در قالب ۳ گروه جهادی شهید حسن رشیدی، گروه جهادی شهید مصطفی ردانی پور و گروه جهادی خادم الزهرا(س) با محوریت مجموعه جهادی بچه های حضرت زهرا سلام الله علیها تهران بزرگ در جزیره هرمز حاضر شده و تا به امروز ترمیم و بازسازی ۳ منزل و احداث یک واحد مسکونی از ۱۶ پروژه شناسایی شده در حال انجام است که جهت تداوم و پیشبرد این فعالیت جهادی نیازمند همت خیرین و مساعدت و پشتیبانی مسئولین هستند.
تلاش این گروههای جهادی در راستای ایفای سهم اعتقادی خود در رسیدگی به جزایر خلیج فارس و بهبود شرایط معیشت ساکنین بومی جزیره هرمز همچنان در جریان است.
این گروههای جهادی خواستار توجه بیشتر مسئولین به جزیره هرمز جهت رفع مشکلات متعدد این جزیره من جمله انتقال مصالح و تجهیزات به جزیره هرمز به منظور شتاب دادن به رفع مشکلات مردم و رشد و ترقی زندگی مردمان این دیار و ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه های تولید و اشتغال برای مردم جزیره و ساماندهی مشکلات فرهنگی این جزیره میباشد.
طبق منویات رهبری بر اهمیت تاریخی، فرهنگی و معیشتی جزیره هرمز این مجموعه جهادی جهت رفع مشکلات مردم جزیره هرمز با پشتیبانی و همراهی مسئولین اعلام آمادگی میکند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *