برگزاری اردوی جهادی «سفیران دانایی رضوی» در مناطق عشایرنشین کوهرنگ

به گزراش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، راضیه بقایی گفت: اولین اردوی جهادی سفیران دانایی رضوی به همت کانون خدمت رضوی استان و همکاری اداره آموزش و پرورش عشایری، امام جمعه و سه نفر از خادمیاران کانون کتاب برای دانش‌آموزان عشایر و چادرنشین منطقه کوهرنگ برگزار شد.

مسول کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی چهارمحال و بختیاری افزود: در این برنامه که با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برای دانش‌آموزان عشایر برگزار شده بود برنامه‌هایی از جمله قصه‌گویی، خوانش‌کتاب، نمایش عروسکی، شعر و سرود و کارگاه آموزشی نویسندگی اجرا شد.

وی با بیان اینکه تلاش شد در این برنامه نقش مطالعه و کتابخوانی و تاثیر آن بر زندگی آینده دانش‌آموزان توضیح داده شود، اظهار داشت: در پایان این اردو به دانش‌آموزان کتاب‌هایی با موضوعات گوناگون علمی، داستان، آموزشی و سرگرمی همراه با لوازم‌التحریر اهدا شد.

بقایی تصریح کرد: این برنامه مقدمه‌ای برای تعامل با دانش‌آموزان عشایر جهت افزایش سطح مطالعه و کتابخوانی بوده و ارتباط با دانش‌آموزان جهت تشویق به مطالعه ادامه‌دار خواهد بود.

وی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری پیرو اهمیت کتاب‌خوانی، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های داوطلبانه نیروهای خادمیار کتاب‌، فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی جهت گسترش و احیای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دورترین مناطق روستایی و عشایر کشور است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *