• صفحه اصلی
  • >
  • آخرین اخبار
  • >
  • نشست تبیینی گروه‌های جهادی با موضوع پیام ۹ بندی حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) برگزار شد

نشست تبیینی گروه‌های جهادی با موضوع پیام ۹ بندی حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) برگزار شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی سخنرانان مدعو، مطالبی را در راستای تبیین پیام حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) بیان کردند که بخشی از آن به شرح ذیل است:

مهندس کمر روستا: ما نسبت به فرمان ولی، کم کار کردیم؛ باید آسیب شناسی کنیم و اگر اشتباهی داریم بپذیریم و آن را اصلاح کنیم. رهبر معظم انقلاب از ما جریان به ماهو جریان می خواهند که هنوز اتفاق نیفتاده است و از اهدافمان دور هستیم.

حجت الاسلام مهدیان: جریان جهادی یک جریان اجتماعی است و کمتر جریانی ویژگی های خاص آن را دارد. در جریان جهادی هم پیشرفت و آبادانی اتفاق می افتد و هم اثر فرهنگی وجود دارد؛ این نگاه جدیدی است، همانطور که در جنگ علاوه بر جنگ، آثار و اتفاقات معنوی وجود داشت. جریان جهادی جریان اتصال حاکمیت است و اینطور نیست که شخص جهادی فقط به تربیت خودش بپردازد بلکه این کار گسل های در جامعه را متصل می کند و باعث تقویت انقلاب می‌شود. مشکلی که در مقوله کار جهادی وجود دارد این است که این جریان زبان ندارد و در آن گفتمان سازی اتفاق نیفتاده است.

آقای بزرگیان: توقعی که حضرت آقا از بچه های جهادی دارند این است که مردم را بیاورند پای کار؛ ایشان محرومیت زدائی را از ما نمی خواهند بلکه در وهله اول می خواهند مردم را درگیر کار جهادی کنیم و طبیعی است که این کار در ظرف محرومیت زدائی اتفاق می افتد. نکته دیگر اینکه فعالیت های جهادی نیاز به کار رسانه ای تخصصی دارد.

در پایان نیز مسئولین گروه‌ها و جهادگران حاضر در نشست به بیان نکات و نظرات پیرامون کار جهادی پرداختند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *