حضور گروه‌های جهادی حوزوی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

حجت الاسلام رسول کهخا سلیم مسئول امور جهادی و مواجهه با حوادث حوزه علمیه در استان سیستان و بلوچستان، در تشریح وضعیت منطقه سیل زده در این استان گفت: متأسفانه سیل آسیب زیادی به راه‌ها و زیرساخت‌های شهری زده و برخی منازل نیاز به بازسازی دارند، همچنین با توجه به مسدود شدن راه‌ها، مردم نیاز به غذای گرم و آب آشامیدانی دارند.

مسئول امور جهادی حوزه علمیه در استان سیستان و بلوچستان از حضور دو گروه جهادی در فنوج و بنت خبر داد و گفت: ما با گروه‌های جهادی در ارتباط و مداوم پیگیر هستیم که در صورت نیاز به نیروی انسانی در منطقه حضور پیدا کنیم اما با توجه به حضور کافی نیروی انسانی فعلا در صدد جمع آوری کمک‌های مردمی هستیم؛ از آنجا که بیشتر زیرساخت‌های شهری آسیب دیده‌اند، بازسازی اکثر تخریب‌ها مدد نیروی های دولتی را می‌طلبد.

حجت الاسلام کهخا سلیم از آمادگی حوزه علمیه برای طبخ غذا و پخش در میان مردم سیل زده خبر داد و گفت: ما در صورت ارسال کمک‌های مردمی، این امکان را داریم که غذا بپزیم و پخش کنیم.

وی همچنین از حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی در مناطق سیل زده خبر داد و اظهار داشت: سازمان تبلیغات و ادره اوقاف به جمع آوری کمک‌های مردمی برای تهیه غذا و آب در منطقه  مباردت می ورزند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *