اقدامات گروه‌های جهادی عبادت است

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در نشست با گروه‌های جهادی مناطق هدف در استان بوشهر، اظهار داشت: عبادت در نظام دینی اسلامی فقط مربوط به نماز، روزه و حج نیست و ابعاد اسلام بسیار گسترده است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقدامات گروه‌‌های جهادی نوعی عبادت محسوب می‌شود، گفت: بهترین مردم از نگاه امام سجاد(ع) کسانی هستند که نسبت به رسالت‌های‌شان کوتاهی و سهل انگاری نمی‌کنند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: اگر کسی فریاد مردم را بشنوند و نسبت به آن احساس مسئولیت نماید در واقع وظیفه مسلمانی خود را انجام داده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات گروه‌های جهادی عمل به یک فریضه است و در کنار کارهای فرهنگی و عمرانی باید به کادرسازی و تربیت نیرو توجه ویژه نمایند.

وی تصریح کرد: اگر انسان بتواند بر نفس خود، امیر باشد و اسیر آن نشود بنا بر فرمایشات ائمه(ع) از عابدترین مردم محسوب خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: گروه‌های جهادی باید با قدرت، بدون ناامیدی و دلسردی از ظرفیت‌های خود در مسیر حل مشکلات جامعه حرکت کنند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گروه‌های جهادی نسبت به خواسته‌های مردم نباید احساس خستگی کنند، خاطرنشان کرد: اگر مطالبه و مشکلی از جانب مردم شنیده شد باید سعی کنیم لبخند هدیه دهیم زیرا این مشکلات نعمت‌های الهی محسوب می شوند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران وظیفه ای جز خدمت به مردم ندارند و مردم باید همواره مطالبه گری کنند، گفت: دولت سیزدهم یک دولت مردمی است و نظام نیز نظامی اسلامی می باشد لذا باید به جهان بگوییم که ملت ایران می‌تواند بر مشکلات پیروز و غلبه شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *