فرمانده سپاه گناوه: اردوهای جهادی در خودسازی جوانان اثرگذار است

به گزراش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور  در جمع دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در اردوهای جهادی افزود: مبارزه با فقر و تقویت روحیه خودباروی و امید در روستاها و مناطق کم برخوردار از مهم‌ترین اهداف اردوی گروه‌های جهادی بوده و در این شهرستان درحال اجرا است.

وی با اشاره به شعار گروه‌های جهادی با عنوان”ما می سازیم تا ساخته شویم “، گفت: گروه‌های جهادی در این شهرستان با هدف خدمت رسانی بدون منت و با مشارکت  خود مردم دراین مسیر گام های خوبی برداشته اند.

حاجی پور اظهارداشت: حضور نوجوانان و جوانان در اردوهای جهادی سبب می‌شود تا  علاوه بر اینکه اوقات خود را به نحو مطلوب سپری کنند، در زمینه‌های مختلف ازجمله جوشکاری،  برقکاری، ساخت وساز مسکن، تعمیرات وسایل الکترونیکی و دیگر مشاغل موردنیاز جامعه آگاه و آشنا و توانمند شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه با تقدیر از مسئولان بسیج دانش آموزی  و آموزش پرورش گناوه در اجرای طرح اردوهای جهادی ،گفت : زمانی ما می‌توانیم در این طرح‌ها موفق باشیم که خود مردم هم در اجرای آنها نقش آفرینی داشته باشند.

وی بیان کرد:  به همت بسیج دانش آموزی و آموزش وپرورش گناوه جمعی از دانش آموزان بسیجی  تحت عنوان اردوهای جهادی بسیج در روستاهای این شهرستان گروهی حضور یافته‌اند و  در زمینه‌های مختلف ازجمله ساخت وساز و تعمیر منازل نیازمندان، تعمیر وسایل منازل، جوشکاری و کمک به نیازمندان، اوقات فراغت خودرا در فصل تابستان می گذرانند.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *