• صفحه اصلی
  • >
  • ویژه
  • >
  • نخستین رویداد تخصصی استانی جهادگران حوزوی در البرز برگزار شد

نخستین رویداد تخصصی استانی جهادگران حوزوی در البرز برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، حجت الاسلام محمود دهقاندار در حاشیه نخستین رویداد تخصصی جهادگران حوزوی استان البرز که به مناسبت هفته بسیج در اردوگاه شهید رجایی محمد شهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف این رویداد تحقق فرمان مقام معظم رهبری و تحقق جریان‌های تشکیلات محور است.

گزارش تصویری | رویداد تخصصی جهادگران حوزوی البرز

دبیر جهادگران حوزوی استان البرز با بیان اینکه یکی از اهداف دیگری که در این دوره به دنبال آن هستیم تقویت مهارت‌های تشکیلاتی است، تصریح کرد: با توجه به نیاز آموزش برای جهادگران سطح استان اعم از خواهران و برادران و همچنین حوزه‌های علمیه و طلابی که به صورت مستقل فعالیت می‌کنند، در این دوره تخصصی توانمند می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از اساتید برتر کشوری در موضوعات مرتبط با جهاد مثل استاد بی آزار تهرانی در خصوص تشکیلات محور بودن کارها و استاد وکیل پور در خصوص آسیب‌های اجتماعی که متأسفانه در شهر کرج بسیار با آن مواجه هستیم، دعوت به عمل آمد.

دهقاندار گفت: از جمله اهداف دیگر برگزاری این رویداد انسجام گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت آنان است.

وی اظهار کرد: در سطح استان یازده حوزه علمیه برادران و ۱۰ حوزه علمیه خواهران وجود دارد، که در مدارس گروه‌های جهادی دارند و در کنار گروه‌های جهادی یادشده گروه‌های جهادی طلابی هستند که به صورت مستقل فعالیت دارند.

دبیر جهادگران حوزوی استان البرز بیان کرد: ۱۱۰ فعال جهادی و گروه‌های جهادی در سامانه‌های مختلف مانند اطلس ثبت شدند، شناسایی و برای اولین دوره این ۱۱۰ نفر امروز آموزش لازم را فرا می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در گام بعدی به مابقی طلاب آموزش‌های لازم در این خصوص ارائه می‌شود.

دهقاندار با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی حوزه‌های علمیه خدمت رسانی و خدمات اجتماعی است، خاطرنشان کرد: براین اساس همچنان که علم ارزش دارد در کنار آن عمل هم باید مشاهده شود.

وی با بیان اینکه ما طلاب جهادی مفتخریم که علم را عجین با عمل در سطح جامعه به صحنه حضور رساندیم، متذکر شد: جهادگران طلاب در این مدت کرونا طلاب در تغسیل اموات کرونایی، کمک به کادر درمان و رزمایش‌های گوناگون حضور دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *