برپایی نمایشگاه بصیرت فاطمی علیها السلام در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (علیها السلام)، دهه بصیرت و شهادت سردار سلیمانی، گروه تبلیغی جهادی رشد به همت طلاب و جوانان جهادی اقدام به برپایی نمایشگاه بصیرت فاطمی در آستان مقدس امام زاده سید معصوم(ع) قم، نمود.

حجت الاسلام خوئینی، مسئول گروه تبلیغی جهادی رشد و مسئول برگزاری این نمایشگاه درباره بخش‌های مختلف آن گفت : نمایشگاه شامل غرفه ها و بخش های متعددی است که خدمات متنوعی را به بازدید کنندگان ارائه می‌دهند. از جمله  آن‌ها می‌توان به غرفه‌های خانواده، تربیت فرزند، همسرداری حضرت زهرا علیه السلام، شهید سردار سلیمانی، بندگی و … اشاره کرد.

وی با برشمردن اهمیت نقش خانواده در جامعه، بیان داشت: برای آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی اسلامی، یک بخش اختصاصی با عنوان “جرعه ای از کوثر” در نمایشگاه ایجاد کردیم. در این بخش برنامه‌های ویژه‌ای در قالب کارگاه‌های تخصصی برای اعضای خانواده به صورت جداگانه، در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام خوئینی در توضیح برگزاری تئاتر در نمایشگاه اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که با استقبال زیادی از طرف بازدیدکنندگان مواجه شد، تئاتر و نمایش سایه‌ها بود که برخی شب ها تا هشت بار اکران را هم داشته ایم. این تئاتر به خاطر لطایف و ظرافت هایی که در  اجرای آن به کار برده شده، تا حدود زیادی توانست مخاطب را با خود همراه و همدل کند.

این روحانی جهادی در انتها خاطر نشان کرد: اساس برپایی و اداره این نمایشگاه مردمی بوده و وجه تمایز این جنس فعالیت‌های فرهنگی، همین مردمی بودن است که بدون هیچ توقع و چشم داشتی کار را پیش می برند. در مورد هزینه‌ها هم برخی ارگانها و سازمان ها کمک‌هایی را کرده و یا قول مساعدت داده اند، اما بار اصلی بر دوش مردم بوده و به بهترین نحو ممکن هم از عهده این مسئولیت برآمده‌اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *