منطقه صفر رفاهی…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، حجت الاسلام بزمی مسئول گروه جهادی شهید صائبی با برشمردن مشکلات منطقه مسکن مهر نظرآباد استان البرز، گفت: این منطقه از لحاظ امکانات رفاهی و ورزشی در وضعیت بغرنجی به سر می‌برد به طوری که در کل منطقه حتی یک سالن ورزشی و پارک وجود ندارد و کل امکاناتی که برای تمام گروه های سنی در نظر گرفته شده چند سرسره و الاکلنگ ساده است.

وی ادامه داد: ارزانی مسکن باعث شده بسیاری از خانواده های بهزیستی، زلزله زده و اقشار کم درآمد و آسیب دیده، این منطقه را برای زندگی برگزینند و همین مسئله باعث شده با تعداد قابل توجهی خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست مواجه باشیم. همین مشکلات و نبود امکانات فرهنگی، عزم ما را جزم کرد که به صورت جدی به این مسئله ورود کنیم.

حجت الاسلام بزمی با تشریح نحوه ورود گروه و عملیاتی کردن برنامه هایشان، اظهار داشت: اولین اقدام ما برای جلب اعتماد اهالی، ارتباط گیری مستقیم با افراد و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی بود که الحمدلله توانستیم تا حد زیادی در این زمینه موفق باشیم.

مسئول گروه جهادی شهید صائبی در پایان خاطرنشان کرد: گام دوم و مهم ما بعد از اعتماد سازی، تأسیس یک کانون فرهنگی پویا و بانشاط برای جذب نوجوانان و جوانان، است که از این طریق بتوانیم تأثیرگذاری ملموس و پایداری در اصلاح و ارتقاء وضعیت فرهنگی منطقه مسکن مهر داشته باشیم. همچنین قابل ذکر می باشد که ما رایزنی های خوبی را با مسئولین محلی برای ساخت اماکن فرهنگی و ورزشی داشته و به جد دنبال به ثمر نشاندن آنها هستیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *