• صفحه اصلی
  • >
  • استان ها
  • >
  • مشارکت گروه‌های جهادی در خدمات‌رسانی به مردم بروکراسی زائد را کاهش می‌دهد

مشارکت گروه‌های جهادی در خدمات‌رسانی به مردم بروکراسی زائد را کاهش می‌دهد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، رضا قاسمیان  در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان افزود: فعالیت گروه‌های جهادی علاوه بر خدمتگزاری در عرصه سازندگی و فرهنگ کار و تلاش، محلی برای پرورش جوانان با فرهنگ خیرخواهی و کمک به دیگران است.

وی بیان کرد: مشارکت گروه‌های جهادی با دستگاه‌های اجرایی در احداث ساختمان‌ها، آبرسانی و خدمت‌رسانی به مردم در کاهش بروکراسی‌های زائد و سهولت در دسترسی مردم به خدمات نیز تاثیرگذار است.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی گروه‌های جهادی و مشارکت این گروه‌ها با دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مردم، این اقدامات را موجب ماندگاری روستاییان و اهالی مناطق مختلف در محل زندگی خود و جلوگیری از مهاجرت دانست.

قاسمیان ورود گروه‌های جهادی به حوزه فرهنگ‌سازی برای استفاده از روش‌های دانش‌بنیان در فعالیت‌های اقتصادی و کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با آموزش و ارائه آگاهی لازم به مردم و ترویج دانش در عرصه‌های مختلف، نیازمند حرکت جهشی هستیم.

وی همچنین فرهنگ‌سازی برای صرفه‌جویی در مصرف آب و ارائه آموزش‌های لازم به مردم را ضروری دانست و افزود: ارائه آموزش در خصوص الگوی کشت مناسب برای جلوگیری از هدر رفت آب، اقدامی جهادی است و لازم است به صورت فوری این موضوع عملیاتی شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *