سند راهبردی گروه های جهادی حوزوی ابلاغ شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، به دستور آیت‌الله اعرافی، ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، سند راهبردی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه با همکاری واحد قوانین دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ابلاغ شد.

این سند راهبردی با هدف تبیین و گفتمان‌سازی جهاد خدمت‌رسانی در جامعه‌، تربیت طلاب جهادگر، متعهد و انقلابی برای محرومیت‌زدایی و نقش‌آفرینی هدایت‌گر در این عرصه، ظرفیت‌یابی و ظرفیت‌سازی جهت بهره‌مندی از فرصت‌های تبلیغی موجود در عرصه فعالیت‌های جهادی و شبکه‌سازی فعالان جهادی در چارچوب نقشه مهندسی فرهنگی کشور در افق چشم‌انداز ۱۴۱۴ تدوین و تنظیم شده است.

در این سند با توجه به نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در فضای جهاد خدمت‌رسانی، راهبردهای عملیاتی دوازده‌گانه‌ای در عرصه‌‌های کارکردی بلایا و حوادث طبیعی، اردوهای جهادی، آسیب‌های اجتماعی، خدمات رسانی اجتماعی به افراد و مناطق آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار ارائه گردیده است.
آیت‌الله اعرافی ضمن ارسال نامه‌‌ای به پیوست سند راهبردی گروه های جهادی حوزوی به دفاتر ستادی و مدیریت‌های استانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، به اهتمام جدی بر تحقق اهداف مندرج در سند مذکور و اجرایی نمودن آن تأکید نمودند.

برای دانلود فایل کامل سند راهبردی کلیک کنید

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *