روحانیون و طلاب بسیجی قلب تپنده‌ی جهاد در سایه خوش هستند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی مسئول نمایندگی سپاه امام سجاد(ع) ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، با حضور در بین روحانیون و طلاب بسیجی در روستای زلزله زده‌ی سایه خوش، عنوان کرد: همان طور که مستحضرید مدتی پیش زلزله شدیدی را در غرب استان هرمزگان شاهد بودیم و در این راستا آسیب شدیدی به روستاهای این منطقه وارد شد.

وی با بیان این که روستای سایه خوش یکی از این مناطق بود که زلزله با تخریب ۱۰۰ درصدی به ۴۰۰ خانوار خسارت وارد کرد که الحمدلله میزان تلفات انسانی به نسبت درصد تخریب خیلی کمتر بود، افزود:  از همان لحظه اول مردمان فهیم استان پای کار بودند و با الگو برداری از یادگارانِ دفاع مقدس، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و صحنه‌های بسیار زیبایی از همدلی را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام پولادی افزود: یکی از صحنه های بسیار زیبا در این همدلی، حضور طلاب جهادی از سراسر استان به ویژه از مدرسه آل البیت بندرلنگه بود.

وی تأکید کرد: همه اهل سنت و تشیع در این روزها برادرانه در کنار هم مشغول خدمت هستند و حتی در یک صف واحد نماز مغرب و عشا را اقامه کردند و نعمت وحدت را به همه نشان دادند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد عنوان داشت: این تصاویر از وحدت بین اهل تسنن و تشیع به دشمنان دین و انقلاب مخابره شود تا بدانند که نمی توانند بین ما تفرقه بیاندازند و کلام همه ما این است که انشاءالله تا ظهور آقا امام زمان(عج) این وحدت را حفظ می‌کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *