دستگاه‌های مسئول باید از گروه‌های جهادی حمایت کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در همایش اختتامیه و تجلیل از گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان با تقدیر از تلاش گروه‌های جهادی، اظهار کرد: نیروهای جهادی از زحمت لذت می‌برند و با عشق کار می‌کنند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی خدمات خوبی در حوزه‌های مختلف در دستور کار دارند، افزود: گروه‌های جهادی از خودشان گذشتند و روزهای تعطیل و تابستان در روستاها می‌روند و خدمات آنان ملموس است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: حضور بین مردم و مشاهده مشکلات‌شان، ساخت مسکن و سایر اقدامات می‌تواند لازمه برطرف کردن نیازهای افراد به‌ویژه مردم محروم توسط گروه‌های جهادی باشد که درک این شرایط حتی در آینده‌های دور از فواید و برکات شرکت در اردوهای جهادی برای نیروها و مردم خواهد بود.

محمدی‌لائینی با تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه‌ها با گروه‌های جهادی، خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که خودشان کار جهادی می‌کنند باید از این افراد حمایت کنند.

وی با اعلام اینکه  باید قدر این جوانان دهه هشتادی و هفتادی را بدانیم، گفت: اینها همان‌هایی هستند که دشمن رویشان مانور می‌دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *