ثبت اطلاعات و احصاء توانایی‌های گروه های جهادی حوزوی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، از ابتدای آغاز به کار دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه سراسر کشور تا کنون، این دبیرخانه تلاش کرده با ایجاد بسترهایی برای تقویت حرکت های جهادی در مدارس علمیه و همچنین جذب منابع و امکانات مختلف از سازمان ها و نهادهای حمایتی، قدم کوچکی برای حمایت از گروه های جهادی حوزوی بردارد. ارائه این حمایت ها به گروه های جهادی، همواره با چالش های فراوانی همراه بوده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، عدم اطلاع کافی از توانایی‌ها و فعالیت‌های گروه‌های جهادی بوده است.

در همین راستا، این دبیرخانه جهت رساندن خدمات به گروه‌های فعال در سراسر کشور، ایجاد شبکه ارتباطی موثر بین گروه ها و انجام حمایت‌های مختلف در زمینه‌های آموزشی، گفتمان‌سازی، رسانه‌ای و… اقدام به ثبت و تکمیل اطلاعات گروه‌های جهادی حوزوی نموده است.

با وجود ثبت اطلاعات تعداد قابل توجهی از گروه‌های جهادی حوزوی، همچنان گروه‌هایی هستند که موفق به انجام این مهم نشده‌اند. لذا گروه‌هایی که تاکنون نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات خود اقدام نکرده‌اند، با مراجعه به سامانه پیشخوان (نجاح) طبق عکس زیر، اطلاعات خود را تکمیل کنند.

برای ورود به درگاه سامانه پیشخوان (نجاح) روی عکس زیر کلیک کنید

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *