استقرار میزهای خدمت مساله محور در روستاهای هشترود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، سرهنگ پاسدار مالک ناجی، فرمانده سپاه ناحیه هشترود با تبریک به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی گفت: بیش از ۳۰ عنوان برنامه در کلیه پایگاه‌های سطح شهر و روستاها برگزار می شود که رزمایش سراسری جهادگران فاطمی اصلی ترین برنامه برای گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی است.

وی افزود: برگزاری میزهای خدمت مساله محور در مناطق شهر یو روستائی، رزمایش کمکهای مومنانه، آغاز ساخت خانه های محروم، واکسیناسیون دام و طیور بخشی از برنامه های پیش بینی شده برای این دهه از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه هشترود است.
وی یادآور شد: تا به امروز ۹۰ گروه جهادی در سطح پایگاهها راه اندازی شده که در عرصه های مخلف فعالیت می کنند هرچند شعار ما هر پایگاه یک گروه جهادی است.
وی در ادامه با اشاره به لزوم اهتمام به امر اشتغالزایی برای جوانان گفت: اعطای ۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی، ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق های قرض الحسنه، برگزاری دوره های آموزشی و مهارت آموزی ۲۵۰ نفر، اجرای آموزش همگام با کشاورز ۵۰ دوره، اجرای طرح شهید سلیمانی توسط ۸۲ گروه جهادی و همچنین تهیه و توزیع  ۹۵۰۰ بسته معیشتی، اهدای ۶۸ سری جهیزیه به نوعروسان و فعالیت گروههای جهادی ۱۰ هزار نفر روز، از فعالیت های گروههای جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه  هشترود در سال گذشته است.
حجت الاسلام حسن جعفریان امام جمعه هشترود نیز با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی، محرومیت‌ زدایی را از اهداف مهم گروه‌های جهادی برشمرد و گفت : گروه‌های جهادی نماد تلاش خداپسندانه در عرصه خدمت به مردم هستند و عمل آنها الگوی کار مثبت و متعالی است.
وی افزود: بسیج سازندگی به عنوان نیروی سازماندهی شده و در قالب گروه های جهادی، در خدمات رسانی و رفع محرومیت پیش قدم است .
جعفریان گفت: خدمات بسیجیان جهادگر آثار بسیاری در جامعه دارد از این نظر جهادگران بسترهای کار خیر را برای رسیدگی به همه نیازمندان در جامعه فراهم کرده‌اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *