اردوی جهادی طلاب خواهر و برادر گروه جهادی حوزه امام صادق(ع) کاشمر

یکی از دغدغه‌های مهم جامعه دینی کشور، تعطیل بودن مراسمات دینی و نماز جماعت در بسیاری از مساجد کشور به خاطر عدم حضور علما و مبلغین و همکاری نکردن مردم است. گاها ماه‌ها می‌گذرد حتی یک نماز جماعت هم در این مساجد اقامه نمی‌شود و این کوتاهی دستگاه های متولی دین و فرهنگ در دراز مدت لطمات جبران ناپذیری را بر پیکره ملت و کشور وارد می آورد که درمان آن یا ناممکن و یا بسیار دشوار است.

طلاب برادر و خواهر گروه جهادی حوزه علمیه امام صادق (ع) کاشمر با درک این مهم و احساس تکلیفی که در میدان «جهاد تبیین» بر دوش خود احساس می‌کنند، برنامه‌ای را برای حل این مشکل در منطقه خود در قالب اردوهای جهادی تدوین و عملیاتی کردند.

در این اردوهای جهادی، شب‌های جمعه و برخی از روزهای هفته را به مناطق محروم اختصاص می دهند و با حضور در مساجد و حسینیه های این مناطق که در طول سال روحانی مستقر ندارند و در تعطیلی به سر می برند به ایراد سخنرانی، جلسات پرسش و پاسخ، مسابقات جذاب فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، کلاس آموزش احکام برای بانوان، کلاس های سبک زندگی و … پرداخته و از این رهگذر منشأ خدمات ماندگار و مؤثری در این مناطق می‌شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *