• صفحه اصلی
  • >
  • ویژه
  • >
  • کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان، از مصادیق عملی وحدت میان مسلمانان است

کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان، از مصادیق عملی وحدت میان مسلمانان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، حجت الاسلام ابوالفضل علیخانی، معاون هماهنگ‌کننده ستاد مواجهه با حوادث غیرمترقبه حوزه‌های علمیه در ادامه سفر به مناطق زلزله زده استان هرمزگان به دیدار با آیت الله سید محمدجواد رکنی امام جمعه سابق بندر لنگه رفت.

بیشتر بخوانید:

حضور نماینده حوزه علمیه در مناطق زلزله زده هرمزگان

آیت الله رکنی در این دیدار به بیان اهمیت خدمت به مردم و امدادرسانی در حوادثی همچون زلزله اخیر روستاهای تابعه بندرلنگه اشاره کرد و گفت: در این روزها با توجه به گرمای شدید هوا و نیاز مبرم زلزله زدگان به لوازم سرمایشی، خدمت به آن ها در اولویت قرار داشته و از مصادیق وحدت عملی مذاهب اسلامی است.
حجت‌الاسلام علیخانی در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از بازدیدهای به ‌عمل ‌آمده از مناطق زلزله‌زده پرداخت و اظهار کرد: مدیریت حوزه‌های علمیه همواره بر خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار و مناطق آسیب‌دیده از حوادث غیرمترقبه تأکید دارد.
لازم به ذکر است آیت الله رکنی در سال ۱۳۵۵، به عنوان عالم دینی وارد شهرستان بندر لنگه شده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با دستور مستقیم امام خمینی(ره) و با دست‌خط خود ایشان به مدت ۴۱ سال، نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان بوده اند. ایشان هم اکنون در کسوت عالم شهر و تولیت مدرسه علمیه آل البیت علیهم السلام، محل رجوع علما و مردم شیعه و اهل سنت بندر لنگه هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *