• صفحه اصلی
  • >
  • قم
  • >
  • توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی به همت گروه‌های جهادی در قم

توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی به همت گروه‌های جهادی در قم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، سرهنگ پاسدار عباس روحی، طی سخنانی در انتخابات سومین دوره مجمع جهادگران استان قم که در سالن بعثت سازمان ملی جوانان استان قم برگزار شد، با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی در سال ۷۹ و برکات و دستاوردهای آن تا به امروز اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و گروه‌های جهادی به این مساله در طول این سال‌ها بارها و بارها لبیک گفته اند.

وی افزود: به لطف الهی گفتمان جهادی به برکت فعالیت‌ها و خدمات ماندگار گروه‌های جهادی به یک گفتمان عمومی تبدیل شده است.

روحی با اشاره به این که فعالیت‌های جهادی رهاورد تفکر و روحیه انقلابی است، گفت: در حال حاضر ما در کل کشور ۴۲ هزار گروه جهادی داریم و این در حالی است که در قم بیش از ۶۰۰ گروه ثبت شده داریم و هم اکنون نیز در حال تشکیل و توسعه گروه‌های تخصصی هستیم.

روحی ادامه داد: با تشکیل شوراهای جهادی نواحی و اقشار بسیج و نیز مجامع آنها بی شک قدرت پیگیری و مطالبه گری گروه‌های جهادی افزایش می‌یابد و بسیج سازندگی استان نیز در حد توان و وسع خود برای بسترسازی فعالیت بهتر گروه‌ها تلاش می‌کند.

وی بیان داشت: بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی در دهه فجر به همت گروه‌های جهادی و محلات در سطح استان قم توزیع شده است و این قبیل اقدامات البته در راستای محرومیت زدایی و کمک به خانواده‌های کم بضاعت تداوم خواهد داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *