کتاب «مقابله حکیمانه با ویروس کرونا»

کتاب «مقابله حکیمانه با ویروس کرونا»

بعد از اینکه مسأله ویروس منحوس کرونا در کشور مطرح گردید و شیوع پیدا کرد هم مردم و هم مسئولین در این برهه خاص دچار شرایط ویژه ای گشتند که از هر لحاظ مورد آزمایش و ابتلائات و سختی هایی قرار گرفتند. به طوریکه اجتماعات مراکز تحصیلی نماز جمعه …. جهت جلوگیری از شیوع این ویروس تعطیل شده و بسیاری از برنامه های اجتماعی دچار محدودیت شدند. با اینکه این ویروس در حال حاضر بیش از ۹۰ کشور جهان را درگیر خود کرده ولی در کشور ما به طور خاص مورد توجه و تمرکز دشمنان و رسانه های آنان قرار گرفته است به طوریکه دشمن چه دشمنان خارجی و چه منافقان داخلی از ابزارهای رسانه ای خود به طور تمام وقت درصدد بیان ناکارآمدی نظام اسلامی در برابر این ویروس بیان شبهاتی از شیوع آن از شهر مقدس قم و حمله به قشر روحانیت و همچنین زیر سوال بردن مقدسات دینی و…. برآمده اند تا افکار عموم مردم را بر علیه دین و نظام اسلامی جهت دهی کنند.

اما رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) ضمن تشکر صمیمانه از کادر درمانی و بهداشتی و توصیه اکید به مسئولین ذیربط جهت پیگیری این مساله را یک مسأله زود گذر که نباید بزرگنمایی شود مطرح کرده و فرمودند که با توسل و دعا مخصوصا دعای هفتم صحیفه سجادیه در کنار رعایت کامل نکات بهداشتی از این بحران نیز عبور خواهیم کرد و آنچیزی که باقی خواهد ماند تجربه ها رزمایشها و استفاده از فرصت هایی است که از این بحران بدست آمده است.

اما آن چیزی که در این برهه حساس نیاز است نیروهای انقلابی وارد عرصه بشوند مساله روشنگری ترویج و تبلیغ کامل در مورد این ویروس منحوس پاسخگویی متین و قوی به شبهات ایجاد شده از طرف دشمن و همچنین مبارزه با جبهه مقابل در جنگ تمام عیار رسانه ای که افکار مردم و مسئولین را مورد حمله قرار داده است می باشد.

نوشته ی حاضر با این هدف تدوین شده است که مبلغین و مروجین بتوانند از آن به عنوان یک سلاح و پشتوانه ی محتوایی استفاده کنند تا در عرصه های رسانه و فضای مجازی گفتگوهای عامیانه مردم افزایش آگاهی و…. به عنوان رزمندههای در صحنه این خرمشهر پیش رو را هم به مدد الهی فتح کنند. انشاء الله با لطف الهی بتوانیم در عمل به این وظیفه مهم با القا آرامش به مردم و روشنگری برای آنان از این ابتلاء الهی سربلند بیرون آمده و همچنین روز به روز شاهد توفیقات روز افزون و عنایات الهی و حضرت صاحب الامر (ارواحنا فداه) بر این نظام اسلامی باشیم. 

بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی

اسفند ۱۳۹۸

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *