پذیرش ۱۴۸ طرح جهادگران حوزوی در فراخوان وزارت کشور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، در پی نشست مشترک وزیر کشور با معاونین حوزه‌های علمیه که به منظور هماهنگی برای نقش‌آفرینی حوزه‌های علمیه و طلاب در پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، اعلام شد از طرح‌هایی که در این زمینه توسط طلاب جهادی برای سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ تدوین می‌گردد، حمایت خواهد شد.

در این خصوص، حجت‌الاسلام اجلالی، قائم‌مقام دبیرخانه هاهنگی گروه‌های جهادی حوزه های علمیه گفت: پس از این نشست، دبیرخانه هماهنگی گروهای جهادی، به درخواست معاونین محترم حوزه‌های علمیه فراخوانی را به‌تمامی گروه‌های جهادی ابلاغ نمود تا در این امر مهم مشارکت نمایند.

وی با اشاره به مشارکت گروه‌های جهادی حوزوی در این فراخوان اظهار کرد: گروه‌های جهادی حوزوی پس از مطالعه شرایط شرکت در فراخوان، اقدام به ارسال طرح‌ها و ایده‌های خود در موضوعات اعلام شده نمودند که از میان طرح‌های ارسالی، پس از بررسی‌های فنی در دبیرخانه، ۱۴۸ طرح مورد پذیرش قرار گرفت و برای حمایت و بهره‌برداری به وزارت کشور ارسال گردید.

دبیر اجرایی این فراخوان در آخر افزود: از جمله طرح‌های ارائه شده می‌توان به «راهکارهای مقابله با کانون های ضد معنویت»، «ترویج گفتمان دینی در مدارس آموزش و پرورش»، «نظام رسانه در پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی»، «آموزش های پیش از ازدواج برای پیشگیری از طلاق» و… اشاره کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *